سرویس: اخبار شهرستان 11:46 - پنجشنبه 02 آذر 1396

امشب با حضور خانواده شهدا و اقشار مردم؛

همزمان با هفته بسیج، یادواره لاله های آسمانی شهر تودشک برگزار می شود

یادواره لاله های آسمانی به یاد شهدای شهر تودشک و تودشک چویه از توابع بخش کوهپایه و همزمان با هفته بسیج با حضور خانواده شهدا و دیگر اقشار مردم برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با هفته گرامی داشت بسیج، به همت پایگاه های تابعه حوزه بسیج حضرت امرالمومنین(ع) از توابع ناحیه امام علی(ع) برنامه های متنوعی به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در شهرها و روستاهای بخش کوهپایه برگزار می شود.

یادواره لاله های آسمانی نیز یکی دیگر از برنامه های کیفی در این رابطه است.

دبیر یادواره شهدای لاله های آسمانی شهر تودشک در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به تعداد قابل توجه شهدای شهر تودشک در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، گرامیداشت خانواده ها ی شهدا، آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ شهادت و الگو پذیری و عجین ساختن زندگی امروز به سبک زندگی شهدا تصمیم به برگزاری این یادواره گرفته شد.

علی قاسمی منش افزود: زندگی و اسوه رفتاری مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و پیروزی بر داعش و زندگی به سبک شهدا از موضوعاتی است که سخنور توانا سردار حاج علی مسجدیان در باب ان در این یادواره سخن خواهد گفت.

وی برگزاری یادواره شهدا را تقویت روحیه شهادت و ایثار گری در جامعه دانست و تصریح کرد: پنجشنبه دوم آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع صدیقه کبری (س) تودشکچویه در شهر تودشک میزبان پاس دارندگان شهدا خواهیم بود.

قاسمی منش خاطر نشان کرد: بی شک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم چون ستون هایی استوار برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می ایند.

دبیر یادواره لاله های آسمانی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در یادواره عنوان کرد: ادامه ی راه شهدا بهترین پاس داشت ست که میتوان تقدیم به سبک بالانی کرد که سر بند عاشقی خود را در تاریخ ثبت کردند.

از نکات قابل توجه یادواره شهدای لاله های آسمان تودشک خانواده ای هستند که دو شهید با نام های حسن و غلام رضا قاسمی منش را تقدیم به انقلاب کردند و فرزند سوم علی قاسمی منش دبیر یادواره با بر پایی این قبیل مراسمات ادامه دهنده راه عاشقی ست و بیشک پدران و مادران این چنینی ستودنی هستند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.