سرویس: اخبار شهرستان 11:25 - پنجشنبه 02 آذر 1396

بخشدار بخش جلگه:

بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است

ترابی بخشدار بخش جلگه با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در تقابل با دشمنان قسم خورده کشور قرار دارد گفت: بسیاری از پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف، مرهون همین تفکر بسیجی است.

رحمت الله ترابی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی کرده است و همین شاخصه از مهم ترین ویژگی رفتاری فرد است.

بخشدار بخش جلگه با بیان اینکه شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور موثر است، افزود: ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل(ره) از دیگر ملاک هایی است که باید هر فرد بسیجی در هر لباسی که هست، به آن پایبند باشد تا بتوان آینده ای زیبا را برای کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان الهی را برای ما روشن سازد و قطع به یقین همین تفکر بسیجی که برگرفته از فرمایشات گهربار رهبر انقلاب است، کشور را در مقابل دشمنان با قدرت حفظ می کند.

ترابی با اشاره به اینکه اخلاص یکی از اولویت های مهم در کار بسیج است، تاکید کرد: بسیجیان با اخلاص در همه میادین حاضر شده و پشت سر ولایت فقیه با بصیرت حرکت می کنند زیرا بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

بخشدار بخش جلگه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر، و کلیه شهروندان شهر هرند، اژیه و روستاهای بخش تبریک گفت.
انتهای پیام/ علیرضا توکلی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.