سرویس: سیاسی 18:59 - چهارشنبه 01 آذر 1396

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان:

مردم فارغ از هرگونه جناح‌بندی‌های سیاسی پای انقلاب ایستاده‌اند

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مردم فارغ از هرگونه جناح‌بندی‌های سیاسی پای انقلاب ایستاده‌اند، گفت: مردم با تمام توان و ظرفیت خود در ابعاد و موضوعات مختلف در خدمت نظام هستند.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا امروز در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصفهان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، آغاز هفته بسیج، پیروزی جبهه مقاومت و نابودی شجره ملعونه داعش اظهار داشت: امام‌ خمینی (ره) 38 سال پیش در چنین روزهایی نهالی به نام بسیج کاشتند و امکانی را فراهم کردند که مردم و اقشار مختلف هر کس به فراخور توانایی‌های خود نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: در اوایل انقلاب فعالیت‌های بسیج نظامی بود اما امروز به برکت مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های مختلفی که ایجاد شده بسیج در ابعاد گوناگون و در اقشار مختلف نقش و اثرگذاری ویژه‌ای دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان اصفهان، تنوع فعالیت‌ها و مأموریت‌های بسیج برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: این ظرفیت وجود دارد که این نمایشگاه را در محل بزرگ‌تری مثل محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان هم برپا کرد که همه مردم از آن استفاده کنند.

وی گفت: بخشی از عملکرد و ظرفیت بسیج به مدت 10 روز در این مکان به نمایش گذاشته می‌شود.

فدا خاطرنشان کرد: ما فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ قناعت و چشم نداشتن به بیگانگان و فرهنگ فداکاری را در این نمایشگاه در معرض دید مردم قرار دادیم؛ ما می‌خواهیم ظرفیتی را ایجاد کنیم که مردم با پایبندی به این اصول فرزندان خود را در سنین مختلف با حضور در بسیج توانمند و قوی کنند و در راستای فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری قدم بردارند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولانی که از نمایشگاه بازدید می‌کنند به شعار “ما می‌توانیم” پی می‌برند، گفت: ثمره مقاومت و ایستادگی مردم دیروز پس از 6 سال مشاهده شد و به همه اثبات شد ثمره زیر بار زور نرفتن و مقاومت پیروزی است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم به مسئولان بگوییم مردم و بسیجیان همواره در صحنه هستند؛ مردم ظرفیت‌هایی در زمینه کمک و رفع چالش‌های موجود در کشور دارند که باید از آن‌ها استفاده کرد؛ به عبارت دیگر منبع کمک به مسئولان مردم هستند.

وی با بیان اینکه مردم فارغ از هرگونه جناح‌بندی‌های سیاسی پای انقلاب ایستاده‌اند، گفت: مردم با تمام توان و ظرفیت خود در ابعاد و موضوعات مختلف در خدمت نظام هستند. به طور مثال امروز حدود 100 نفر از بسیجیان اصفهان در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه مشغول کمک‌رسانی به مردم هستند.

فدا گفت: همه غرفه‌های موجود گوشه‌ای از فعالیت‌های یک پایگاه بسیج در یک مسجد را نشان می‌دهند؛ هر غرفه نشان می‌دهد یک پایگاه بسیج محل رشد و افزایش توانمندی‌های مختلف در عرصه‌های علمی، اقتصاد مقاومتی، مقابله با جنگ نرم، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی و به‌روزرسانی توان افراد بسیج در راستای شناسایی و معرفی شجره طیبه بسیج است.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.