سرویس: اخبار شهرستان 16:13 - چهارشنبه 01 آذر 1396

همزمان با هفته بسیج ؛

اولین شب شعر شاعران شرق اصفهان در کوهپایه برگزار شد/ تصاویر

همزمان با هفته گرامی داشت بسیج، اولین شب شعر شاعران شرق اصفهان با حضور شاعران و فعالان امور فرهنگی در کوهپایه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از کوهپایه،  شب شعر شاعران شرق اصفهان با حضور شاعران، نویسندگان، فعالان امور فرهنگی و با حضور مسئولانی از بخش کوهپایه و شرق اصفهان در دانشگاه پیام نور کوهپایه برگزار شد.

محمد حیدری مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه امام علی(ع) با بیان اینکه این شب شعر به همت فرهنگی این ناحیه برگزار شد، با اشاره به موضوعات ارائه شده گفت:  استکبار ستیزی، انقلابی گری، نفوذ، مدافعین حرم، شهدا، اقتصاد مقاومتی و نقد اجتماعی از موضوعات شب شعر بود.

لازم به ذکر است، حدود سی پنج نفر از شاعران در این شب شعر شرکت کردند و به خواندن اشعار پرداختند و پس از پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود به شاعران توسط فرهنگی اجتماعی ناحیه امام علی(ع)داده شد.

در پایان این دیدار رئیس شورای شهر کوهپایه در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: اشعار همه باتوجه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج که تبلوری از عشق، ایثار، رشادت و شهادت است را عجینی قابل ستایش دانست.

قوام الدین ضیایی با اشاره به طبع منیع ولطیف شاعران افزود: تمامی شعر ها برآمده از شعور و زائیده عشقی که برگرفته از روح، جان، عقل، ایمان و نگاه به عالم ماورائ طبیعت بود را تداعی می کرد.

وی خاطر نشان کرد: انچه امشب با گوش جسم و روح شنیدیم هر صاحب ذوقی را به تحسین و تشویق وامیداشت.

ضیایی گفت: جای تقدیر از متولیان این امر خصوصا برادر پاسدار حسین رجبی فرمانده حوزه بسیج و دیگر پرسنل و کارگزاران این همایش وظیفه اخلاقی شورای شهر را می طلبد.

 

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.