اصفهان شرق

کمک 14 میلیون تومانی به خانواده‌های داغدار زلزله زده توسط مردم شهر نصرآباد

کدخبر: 151898
1396/09/01 در ساعت 15:39

معاون فرهنگی ستاد نماز جمعه شهر نصرآباد در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به کمک مردمی شهر نصرآباد به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت:  کمک‌های مردمی نصرآباد شامل تخته چادر، پتو، مواد غذایی، اقلام بهداشتی و وجه نقد به ارزش 140 میلیون ریال به صورت خودجوش و مردمی جمع آوری و به کرمانشاه ارسال شد.

ولی الله عرب مختاری اظهار کرد: کمک های ذکر شده ظرف مدت هشت ساعت برای زلزله زدگان جمع آوری شد و قطعا مردم محروم نصرآباد در همه صحنه ها پیشتاز بوده و محرومیت مانع کمک به همنوعانشان در غرب کشور نخواهد شد.

وی افزود: امام جمعه شهر نصرآباد که نقش مهمی در جمع آوری کمک مردمی به عهده داشت برای دلجویی از زلزله زدگان راهی کرمانشاه می شود.

فعال اجتماعی و فرهنگی نصرآباد با اشاره به اینکه هر کس به هر نحوی توانست در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشت، عنوان کرد: حرکت های مردمی در زمان وقوع رخداد های طبیعی در کشور، نوعی اقدام بشر دوستانه ای است که در تاریخ همدلی ایران، بارها به ثبت رسیده و جا دارد خانواده هایی که از نظر درآمد در حد بالای جامعه هستند، نقش پررنگ تری را در این رابطه ایفا کنند تا لبخندی به لب های کودکان کرمانشاهی بنشیند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج و همچنین مساجد آماده دریافت هر گونه کمک نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان هستند و مردم نیز سعی کنند مواد غذایی کنسروی و پتو را در اولویت کمک های خود قرار دهند.

عرب مختاری با اشاره به اینکه عشایر شهر نصرآباد از همان ساعت های بعد از زلزله به همدردی با مردم زلزله زده پرداختند، گفت: زندگی عشایری پر از هیاهوی غیر قابل وصف است و همین عاملی در تشدید همدلی این مردم با زلزله زدگان غرب کشور در فصل سرما شده است زیرا با تمام وجود مشکلات مردم زلزله زده را حس می کنند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق