سرویس: اجتماعی » حوادث 10:37 - چهارشنبه 01 آذر 1396

شب گذشته اتفاق افتاد:

کشته شدن دو نفر در سانحه رانندگی محور شرق اصفهان، به سمت نائین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در سانحه رانندگی در محور شرق اصفهان به سمت نائین علی رغم تلاش نیروهای آتش نشانی برای نجات دو سرنشین خودرو، هر دو نفر جان خود را به علت شدت جراحات وارده از دست دادند.

به گزارش اصفهان شرق، محمد شریعتی  گفت: در ساعت ۲۳:۵۷ دقیقه و بعد از دقایقی بارندگی حادثه سانحه رانندگی  در محور شرق اصفهان به سمت نائین به وقوع پیوست که پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵  بلافاصله ستاد فرماندهی اکیپ های عملیاتی ۳ ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه و دو خودروی جرثقال و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در یک عملیات پیچیده و تخصصی در شرایط جوی نامناسب پس از یک ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان، و برش قسمتی از کابین خوردو و با استفاده دو دستگاه جرثقال هر دو سرنشین از میان آهن پاره ها بیرون کشیده شدند که متاسفانه هر دو سرنشین علاوه بر احیای عوامل اورژانس حاضر در محل  به علت شدت جراحات وارده  فوت شدند.

وی با بیان اینکه، علاوه بر آتش نشانی  اورژانس نیروهای انتظامی نیز در این حادثه حضور داشتند، گفت: تریلر هنگام واژگونی با شبکه برق فشار قوی برخورد کرده و سیم های برق پس از قطع شدن روی کابین خوردو در شرایط بارندگی دیشب قرار می گیرد و همین امر علت حضور عوامل حوادث برق جهت پیشگیری از حوادث ثانویه در محل حادثه بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان در مورد علت این سانحه رانندگی عنوان کرد: هرچند علت اصلی این حادثه، توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد اما عدم شرایط جوی مناسب و لغزندگی جاده، عدم توانایی راننده در کنترل خوردو، سبقت، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم ازعمده ترین  می تواند علت بروز چنین حوادثی به خصوص در شرایط جوی نامناسب باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و لغزندگی جاده ها خاطرنشان کرد: همواره شاهد اینگونه حوادث تلخ به خصوص پس از اولین باران پاییزی هستیم که براثر آن تعدادی از هم استانی ها جان خود را از دست دادند بنابراین توصیه می کنیم رانندگان به توصیه های ایمنی در شرایط مختلف آب و هوایی توجه کامل داشته باشند تا کمتر شاهد چنین حوادث و عواقب بعدی آن باشیم.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.