سرویس: جهادومقاومت 09:30 - چهارشنبه 01 آذر 1396

«صد» باد صبا اینجا با سلسله می‌رقصند

100 روزگی نبودن یک شهید

اهالی خانه شهید حججی، امروز تحقق وعده‌ای را به نظاره نشسته‌اند که کمتر از دو ماه پیش سردار سلیمانی آن را با صدای رسا فریاد زده بود، فریادی از سر اعتماد به شجاعت و دلیری جوانان امت اسلامی و فریادی گیرا برای گرفتن انتقام خون لاله‌هایی که برای دفاع از حریم اهل‌بیت پرپر شدند.

به گزارش اصفهان شرق، حال و هوای این خانه امروز از افتخار و غرور یک پیروزی لبریز است، آرامش این خانه امروز بعد از فتحی بزرگ تا کیلومترها آن‌طرف‌تر رفته و نغمه شادی را فراتر از مرزها سر داده است، بنرهای پاسداشت خون شهید این خانه هنوز بر دیوار محل خودنمایی می‌کند، شهید این خانه و این شهر همان کسی است که حجت خدا پیش چشم همگان شد تا به فاصله 100 روز از شهادتش، شجره خبیثه‌ای از ریشه قطع شود.

اهالی خانه این شهید امروز تحقق وعده‌ای را به نظاره نشسته‌اند که کمتر از دو ماه پیش سردار سلیمانی آن را با صدای رسا فریاد زده بود، فریادی از سر اعتماد به شجاعت و دلیری جوانان امت اسلامی با هر نژاد و زبانی، فریادی از سر صدق و باور به وعده‌های الهی برای نابودی ظلم و بیداد و فریادی گیرا برای گرفتن انتقام خون لاله‌هایی که برای دفاع از حریم اهل‌ بیت پرپر شدند.

قلب ساکنان این خانه پیش از این هم آرام بود، حتی آن زمان که خبر اسارت فرزند را شنیده بود و برای شهادتش نذر کرده بود، حتی آن هنگام که خبر تشییع پیکر بی‌سر پسر را به جان خریده بود ولی امروز با شنیدن تحقق وعده الهی هم آرام است و هم قوت گرفته است.

اهل این خانه دیگر به رفت و آمدها عادت کرده‌اند، چای این خانه همواره به راه است و وسایل پذیرایی مهیاست، به پدر خانه که بگویی از این همه مهمان خسته نشدی لبخند رضایتی بر لب می‌آورد که اذیت برای چه، خدا را شکر که وعده خدا محقق شد و سفره داعش برچیده شد.

در و دیوار این خانه حکایت 100 روزه نبودن پسری را روایت می‌کند که بوسه بر پای پدر و مادر را اذن شهادتش دانسته بود، گویی که برای همه لحظات بعد شهادتش برنامه‌ریزی کرده باشد، برای همه پیغامی به جا گذاشته بود، به دیوار این خانه از طرح نخستین تصویر گرافیکی در میزبانی ارباب از شهید حججی هست تا دیدار خانواده شهید با رهبر انقلاب، حالا باید به این مجموعه، پیام آزادی عراق و سوریه از چنگال داعش را با صدای رسای سردار سلیمانی هم اضافه کرد.

چهره مادر این خانه اما همچنان به سان چشمان پسر مصمم است، اگرچه بعد از رفتن پسر دیگر کسی لبخندش را ندیده است اما نگذاشته تا گریه‌اش را هم دشمن نظاره کند، غمی مادرانه هنوز در صورتش نهفته است اما گام‌هایش همچنان استوار و محکم است.

عطر عزت و ایستادگی اهالی این خانه برای هر مهمانی قابل‌استشمام است، کوچکی مساحت این خانه را باید با بزرگی جریان شهید این خانه سنجید، جریانی که از نجف‌آباد شروع شد و تا انگلیس هم رفت آن زمان که پایگاه آی بی تایمز در تشییع شهید حججی نوشت: ایران برای «شهید عزیز»، محسن حججی که داعش در سوریه سر از تنش جدا کرد، به سوگ نشست، جریانی که تا قلب آمریکا هم نفوذ کرد و واکنش روزنامه‌هایش را به دنبال داشت، واشنگتن‌پست: «سرباز ایرانی همچون یک نماد تشییع شد.»

مهمانان این خانه امروز با خبر مسرت‌بخشی از پیروزی خون بر شمشیر، نجف‌آباد را ترک می‌کنند، خبری که در بهار آزادی جای شهیدان را خالی کرده و می‌تواند سرآغازی برای دمیدن صبحی نزدیک در یک آدینه باشد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.