سرویس: ورزشی 11:55 - چهارشنبه 01 آذر 1396

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان

همه با هم هستیم و با هم متحدیم/ اختصاص 10 درصد از درآمد هفته اول «صفر تا سکو» به زلزله‌زدگان

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: ما ایرانی هستیم و ایرانی بودن یعنی اتحاد یعنی وحدت، اقوام فرقی ندارند همه ما ایرانی‌ها با هم متحد هستیم.

به گزارش اصفهان شرق، سهیلا منصوریان اظهار کرد: وقتی در کرمانشاه این اتفاق افتاد خیلی ناراحت شدم و با اولین پرواز خودم را به آنجا رساندم چون همه فکرم این بود که باید یک‌طوری کمکشان کنم.

وی افزود: وقتی وارد شهر شدم و روستاهای اطرافش را از نزدیک دیدم حسی داشتم که ناگفتنی است مخصوصا وقتی دیدم مادری دغدغه دخترش را دارد که از سرما یخ نزند، بسیار متأثر شدم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان ادامه داد: بیشتر سمت کودکانی می‌رفتم که کل خانواده و فامیل را از دست داده بودند؛ آینده‌سازانی که هیچ امیدی به زندگی ندارند و نیاز به روحیه دارند به خصوص وقتی یک بچه 5 ساله پیش من آمد و گفت که ای کاش من هم با خانواده‌ام از این دنیا می‌رفتم خیلی دلم گرفت و ناراحت شدم.

وی اضافه کرد: در واقع برای همدردی با این مردم و این کودکان به کرمانشاه رفتم به همین خاطر دو روزی که آنجا بودم سعی می‌کردم به آن‌ها روحیه دهم؛ با بچه‌ها بازی می‌کردم، شرایطی را فراهم کردم و کمپی راه انداختم که با هم نقاشی می‌کشیدیم و من به آن‌ها جایزه می‌دادم؛ کار خاصی نبود فقط می‌خواستم از این حال و هوا بیرون بیایند.

اختصاص 10 درصد از درآمد هفته اول «صفر تا سکو» به زلزله‌زدگان

منصوریان تصریح کرد: 30 درصد از قرارداد لیگ چینم را به کودکانی اختصاص دادم که هیچ‌کس را ندارند و خانواده‌های‌شان را از دست داده‌اند؛ همچنین 10 درصد از درآمد نمایش فیلم صفر تا سکو در هفته اول اکران به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص داده می‌شود؛ ما سه خواهر به همراه عوامل فیلم تصمیم داریم بعد از هفته اول اکران صفر تا سکو به کرمانشاه برویم و به قول‌هایی که داده بودیم عمل کنیم و کارهایی که گفته بودیم انجام می‌دهیم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانی و پهلوانی در کنار هم معنا پیدا می‌کند و مکمل همدیگر هستند، مهم این است که ما از قهرمانی‌مان به طور صحیح استفاده کنیم، وقتی مدال مسابقات جهانی و آسیایی را می‌آوریم مردم از ما انتظار دارند و ما نباید اجازه دهیم این مردم از ما دلگیر شوند مانند تختی که یک دنیا او را به پهلوانی می‌‌شناسد و خود مردم وی را به عنوان یک پهلوان قبول کردند؛ وظیفه هر ورزشکار و هنرمندی است که در اینگونه مواقع به همنوعش کمک کند.

بازیکن تیم ملی در پایان اذعان داشت: ما ایرانی هستیم و ایرانی یعنی اتحاد، اقوام و قومیت‌ها فرقی ندارند همه با هم هستیم و با هم متحدیم.
انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.