سرویس: اخبار شهرستان 18:02 - سه شنبه 30 آبان 1396

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان خبر داد:

برنامه نمایشی «شناسنامه یک ملت» از 4 آذر ماه آغاز می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان گفت: همزمان با هفته بسیج نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت» با رویکرد نمایش نقش مردم در پیشرفت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته اجرا خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت« به مناسبت هفته بسیج در دهکده مقاومت سپاهانشهر برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین(ع) اصفهان با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته بسیج و به منظور تبیین نقش مردم در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت» با رویکرد نمایش نقش مردم در پیشرفت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته اجرا خواهد شد.

برادر پاسدار محمد حسین کفعمی اظهار کرد: این نمایش از 4 لغایت 9 آذر ماه در سالن سرپوشیده دهکده مقاومت سپاهان شهر و در 5 سانس ویژه بسیجیان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نمایش به صورت ترکیبی از نور، صوت، صحنه های واقعی و نمایش سایه به مدت حدود یک ساعت اجرا می شود و در آن صحنه هایی از مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نظیر انقلاب اسلامی،تسخیر لانه جاسوسی،دفاع مقدس، جهاد علمی، شهدای مدافع حرم و نقش بسیج مردمی در هر یک از برهه ها به نمایش گذاشته خواهد شد .

کفعمی ادامه داد: بلیط های این نمایش در پایگاه ها و حوزه های بسیج و فرهنگسراهای شهر بهارستان ، پایگاه های بسیج سپاهان شهر ،نمایشگاه دستاوردهای بسیج در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) افزود: اجرای ای برنامه در ۵سانس در طول روز خواهد بود که دو سانس صبح و سه سانس عصر و شب به صورت خانوادگی و آزاد خواهد بود.

لازم به ذکر است علاقمندان جهت هماهنگی و رزرو بلیط می توانند با شماره 09373928316 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.