سرویس: جهادومقاومت 18:01 - سه شنبه 30 آبان 1396

صبح امروز صورت گرفت

واکنش پدر شهید حججی به اعلام خبر پایان داعش/ پیروزی بزرگ ثمره خون همه شهدای جبهه مقاومت

پدر شهید حججی گفت: از طرف همه شهدای مدافع حرم از هر ملیتی، فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب الله و حشدالشعبی که ریشه داعش را از منطقه کندند، تشکر می‌کنم.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا حججی صبح امروز بعد از شنیدن پیام سردار قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری و در واکنش به پایان داعش اظهار داشت: از طرف همه شهدای مدافع حرم از هر ملیتی، فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب‌الله و حشدالشعبی که ریشه داعش را از منطقه کندند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید این پیروزی را به تمام خانواده‌های شهدای مدافع حرم، تمام نیروهای جبهه مقاومت از تمام کشورهای اسلامی که در این پیروزی سهیم هستند، تبریک گفت چرا که نابودی داعش در منطقه ثمره خون این شهیدان است.

پدر شهید حججی در ادامه افزود: تحقق وعده‌ای که سردار سلیمانی دو-سه ماه قبل داده بودند و امروز با نابودی کامل داعش محقق شده، یک هدف موقتی است، ریشه اصلی تمام این تروریست‌ها، به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکا، رژیم صهیونیستی  و هم‌پیمانانشان هستند که باید ریشه آن‌ها را از میان برداریم.

وی درباره عوامل دست‌یابی به این پیروزی عظیم اظهار کرد: این پیروزی در سایه درایت و بزرگواری رهبر معظم انقلاب و همدلی و انسجامی ملت در درجه اول شکل گرفت و تا زمانی که این نظام پابرجا است، این میدان نبردها نیز باقی است.

حججی در پایان بیان داشت: همان‌طور که به فرموده رهبری، شهید حججی سخنگوی شهداست، ما نیز سعی کردیم این سخنگویی را به ثبت برسانیم و تمام شهدا و بالأخص شهدای مدافع حرم عزیز هستند، ولی خداوند شهید حججی را در زمانی که نیاز بود برای ما فرستاد و ما اعلام می‌کنیم همه شهدابهی مدافع حرم عزیز هستند و برای بالا بردن عزت این شهدا، این بار به دوش خانواده شهید حججی گذاشته شده است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.