اصفهان شرق

تجدید میثاق مسئولان با 16 خانواده شهید جرقویه سفلی/ ولایتمداری بارزترین ویژگی بسیجیان است

کدخبر: 151816
1396/08/30 در ساعت 17:52

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز به مناسبت هفته بسیج، مسئولان با حضور در منزل شهدا با آرمان های شهدای گرانقدر تجدید میثاق بستند.

این دیدار به همت حوزه بسیج امام سجاد(ع) و با همراهی امام جمعه شهر نیک آباد و بخشدار جرقویه سفلی از 16 خانواده شهید برگزار شد.

امام جمعه شهر نیک آباد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: شركت پرشور در جنگ تحميلى، نمونه برجسته‌اى از حضور موفق بسيج بوده است و بسیج طبق فرموده امام راحل مدرسه عشق است.

سید حسین طباطبایی افزود: خانواده شهدا نمونه بارز صبر و استقامت هستند و دعای این عزیزان همیشه پشت سر نظام بوده است.

فرمانده حوزه بسیج امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه بسیجی با بصیرت حرکت می کند، گفت: امروزه تفكر بسيج در میان همه توده های مردم رشد کرده است و در هر لباسی بسیجیان حرکت بصیرانه خود را ادامه می دهند.

سید مهدی عرب جعفری تاکید کرد: تفکر بسیجی دشمنان را به زانو در می آورد و بسیجی بر اساس اعتقاد و اخلاص خود در همه مسئولیت هایی که به او واگزار می شود به درستی وارد شده و کار کیفی خود را با نیت خالص انجام می دهد.

وی با تبریک این هفته به خانواده شهدای نیک آباد گفت: وقتی آهنگ جنگ به صدا درآمد این فرزندان شما بودند که به فرموده امام خمینی(ره) بدون وقفه برای دفاع مقدس راهی میدان شدند و امروز شهدای مدافع حرم نیز با پیروی از ولایت فقیه و برای دفاع از حریم اسلام راهی برون مرزها شدند و با خودسازی و اخلاص راه درست را انتخاب کردند.

فرمانده حوزه بسیج با بیان اینکه یکی از برنامه های بسیج، گرامی داشت مقام شامخ شهدا و خانواده صبور آنهاست، خاطرنشان کرد: از جمله برنامه هایی که منوط به مناسبت خاص نیست، دیدار با خانواده شهداست که در قالب طرح مهر ولایت در همه شهرها و روستاها برگزار می شود و سعی شده که در این برنامه بسیج همراه دیگر مسئولان به صورت منسجم به دیدار خانواده شهدا برود.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به سخنان امام خمینی رحمه‌الله درباره بسیج، و ویژگی های بسیجیان تصریح کرد: شهادت‌طلبی، پرهیزکاری، جهاد، اخلاص، خدمت در راه خدا، ظلم ستیزی، ایثار، فداکاری، عمل به تکلیف، ولایت مداری و بردباری از جمله ویژگی های بسیجیان است.

انتهای پیام/ اصفهان شرق