سرویس: اخبار شهرستان 21:25 - دوشنبه 29 آبان 1396

عصر امروز؛

جمعی از پرسنل سپاه ناحیه امام علی(ع) اصفهان با خانواده شهید حججی دیدار کردند+گزارش

جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) عصر امروز با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز همزمان با شروع هفته بسیج، جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت امام علی(ع) با حضور در منزل شهید محسن حججی با پدر و مادر این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار با هدف تجدید میثاق با سردار بی سر نجف آباد صورت گرفت تا بتوان با الگوبرداری از شخصیت شهدا، ادامه مسیر زندگی را به زیبایی زیر چتر ولایت فقیه بپیماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج، مسئول فرهنگی اجتماعی و جمعی دیگر از پرسنل ناحیه از اعضای حاضر در این جلسه بودند.

پدر شهید حججی: باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم

پدر شهید حججی با اشاره به اینکه فرزندم در راه ولایت فقیه ثابت قدم بود، گفت: محسن دوستدار واقعی رهبری بود و امروز همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و زیر چتر ولایت با بصیرت حرکت کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

وی با بیان این مطلب که جوانان را باید با رفتار قلبی شان شناخت، تصریح کرد: نباید خیلی سریع با دیدن ظاهر برخی جوانان در مورد آنها قضاوت کنیم بلکه در این مدت که جوانان زیادی برای دیدار با ما آمده اند، چهره هایی را می بینم که با شنیدن زندگی شهید حججی، متحول شده و خودشان این تغییر رفتار را بازگو می کنند.

پدر شهید خاطرنشان کرد: محسن جوان دهه هفتادی بود که به خوبی راه را شناخت و راهش را انتخاب کرد و انشالله همه جوانان با بهره گیری از فرامین اهل بیت(ع) و قدم در مسیر تقوا با خلوص نیت، موفق شوند.

وی در پایان سخن خود با تاکید بر اینکه باید در مسیر ولایت قدم برداریم تا در امان باشیم، اظهار کرد: نگاه و عمل ما باید به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی باشد و آن نکته ای است که همه شهدا مخصوصا محسن حججی به آن تاکید می کردند.


مادر شهید حججی: زیباست روایت دختری که با دیدن خواب محسن، محجبه می شود

مادر شهید حججی صبور و بردبار در گوشه اتاق روی صندلی نشست.

خانواده پرسنل که به همراه مسئول خواهران جامعه بسیج ناحیه امام علی(ع) آمده بودند، از مادر شهید سوالات بسیار داشتند، انگار دلشان میخواست زمان به کندی سپری می شد تا یک دل سیر مادر شهید را ببینند.

مادر شهید خاطرات بسیاری از دیدار با جوانان تا دعوت به شهرهای کشور و حضور در یادواره شهید حججی داشت.

وی گفت: در دامغان دختری به نزدم آمد و گفت که سربریده شهید را در خواب دیدم و از شدت ناراحتی 15روز بیمارستان بستری بودم و امروز به برکت خون شهید حججی و اهمیتی که به حجاب می داد، چادری شدم و یک چادر نیز به همسر شهید هدیه می کنم.

مادر شهید با اشاره به اینکه محسن حججی تاکید بسیار روی حجاب داشت، تصریح کرد: دختران بسیاری می آیند و از روایت چادری شدنشان برای من می گویند که محجبه شدن خود را مدیون دعای شهید هستند و سعی دارند تا اخر حیات خود چادر را از سر جدا نکنند.

وی با تاکید بر دیگر اخلاق پسندیده فرزندش اظهار کرد: توجه به خانواده و احترام به پدر و مادر از جمله ویژگی های رفتاری محسن بود که او را از دیگران سرآمد کرد و دعای خیرم بدرقه راه جوانان کشور است که بتوانند با عزت زندگی کنند و عاقبت بخیر شوند.


در این دیدار یکی از پرسنل ناحیه امام علی(ع) به رسم ادب و به نشانه احترام به مقام شامخ مادران شهدا، بر گوشه چادر مادر شهید بوسه زد و از وی خواست تا برای عزت مندی و عاقبت بخیری تک تک برادران پاسدار و خانواده آنها دعا کنند.
این دیدار یک ساعت به طول انجامید و پس آن، حاضران به منظور میثاق با شهید حججی به گلزار شهدای نجف آباد رفتند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.