سرویس: اجتماعی 17:06 - دوشنبه 29 آبان 1396

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

اجرای طرح «ذوالفقار ۴» پلیس استان اصفهان آغاز شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ذوالفقار ۴ این فرماندهی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و کانون‌های جرم در سطح استان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق،  سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به توفیقات این فرماندهی در حوزه‌های عملیاتی، انتظامی، صفی و ستادی طی 15 روز اخیر اظهار داشت: سلسله طرح‌ها و عملیات‌های طراحی شده در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل به خوبی در سطح استان اجرایی شده و خیر و برکات این طرح‌ها و عملیات‌ها در قالب ارتقای هرچه بیشتر امنیت و آرامش استان خودنمایی می‌کند.

وی افزود: در همین راستا از امروز طرح ذوالفقار 4 با هدف پاکسازی مناطق آلوده و کانون‌های جرم در سطح استان اجرایی خواهد شد که امیدواریم مانند طرح‌های ذوالفقار گذشته این ماموریت نیز با چشم اندازی که برای آنها پیش بینی شده نتایج خوبی به همراه داشته و سبب افزایش امنیت و احساس امنیت در استان شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی استان نیز با تأسی از مقتدای خود ترویج معروفات در جامعه را دنبال و با منکرات مقابله می‌کنند، بیان کرد: امروز قوام و استواری دین به امر به معروف و نهی از منکر است و پرچمدار این فریضه الهی در نظام اسلامی هم نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: نکته مهمی که باید نصب العین همه کارکنان نیروی انتظامی قرار گیرد این است که بدانند مجموعه‌ای که مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر، برخورد با قانون‌شکنی و ناهنجاری‌ها و ترویج خوب‌ها و ارزش‌ها را در جامعه برعهده دارد خودش به طور کل از هر بدی مبرا باشد و همه خوبی‌ها را در خود جمع کند و در حقیقت خود عامل به خوبی‌ها باشد.

سردار معصوم بیگی به حادثه زلزله کرمانشاه نیز اشاره کرد و با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در کمک به حادثه دیدگان گفت: بخشی از نیروهای ورزیده و متخصص انتظامی استان نیز از همان دقایق اول وقوع حادثه در صحنه حضور پیدا کردند و به آسیب دیدگان و حادثه دیدگان این منطقه خدمت رسانی کردند و با یاری خدا و تلاش همه نیروهایی که از جای جای ایران حضور پیدا کردند امنیت در منطقه برقرار است.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.