سرویس: اجتماعی 16:14 - دوشنبه 29 آبان 1396

در نخستین سفر مهرعلیزاده به نجف‌آباد مطرح شد

درخواست ویژه پدر شهید حججی از استاندار اصفهان

در نخستین سفر استاندار جدید اصفهان به نجف‌آباد، پدر شهید حججی از مهرعلیزاده درخواستی در مورد محرومترین نقطه استان اصفهان مطرح کرد.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا حججی صبح امروز در دیدار با محسن مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان ضمن قدردانی از مردم و مسؤولان به خاطر حضور در مراسم تشییع این شهید بیان داشت: شهید حججی یک معجزه برای ملت ایران بود با آن که در میدان نبرد داعش از ملیت‌ها و کشورهای مختلف حضور دارند ولی این توفیق و منتی بود که خداوند نصیب ما ایرانی‌ها کرد و ما که خانواده این شهید هستیم بعد از شهادتش تازه پسرمان را می‌شناسیم.

وی با تمام خلوصی که در شهید حججی به نمایش درآمده بود از استاندار تقاضای توجه و رسیدگی هر چه بیشتر به مردم پشت‌کوه فریدون‌شهر را کرد و افزود: در هفته‌های گذشته در منطقه پشتکوه که زمانی شهید حججی در این منطقه محروم به فعالیت جهادی می‌پرداخت، حضور یافتیم.

پدر شهید حججی خاطرنشان کرد: درخواستی که ما از شما به عنوان استاندار اصفهان داریم این است که نسبت به احداث جاده در این منطقه بسیار محروم که حتی امام جماعت نیز ندارد و احکام دین را به خوبی نمی‌دانند، توجه جدی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با اینکه این درخواست قبلاً طی نامه‌ای به دست آقای جهانگیری رسیده، مجدداً از شما نیز به عنوان استاندار اصفهان این درخواست را داریم.

در ادامه این دیدار محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان دستور پیگیری این امر را صادر کرد و احداث 25 کیلوتر از مسیر این روستا در دستور کار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان قرار گرفت.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.