سرویس: اخبار شهرستان 13:31 - شنبه 27 آبان 1396

با اقدام بزرگوارانه یک پدر فرهنگی در شرق اصفهان؛

اهدای زندگی دختر دانشجو هرندی در ایام شهادت امام هشتم

پدر و مادر فهیمه رضایت کامل خود برای اهدا عضو اعلام کردند و رضایت نامه ها امضا شده است که با تأیید دکتر امکان اهدای قلب، کلیه و کبد وجود دارد.

به گزارش اصفهان شرق، چهارشنبه هفته گذشته در یک سانحه ناگوار در محور سه راهی و چاهملک از توابع شهرستان خور و بیابانک، خودروی سمند با کامیون ایسوزو تصادف کرد و شش کشته و زخمی بر جای گذاشت.

حادثه‌ دیدگان این سانحه همگی از یک خانواده و راهی سفر مشهد مقدس بودند تا ایام شهادت امام هشتم را در بارگاهش عزاداری کنند که در این حادثه دو نفر از سرنشینان سمند در دم جان باختند و سه نفر هم مصدوم شدند.

یکی از مصدومان این حادثه دختر جوانی بود که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و در اثر تصادف به کما رفته بود و پس از تلاش امدادگران به دلیل شدت صدمات، دچار مرگ مغزی شد.

فهیمه جعفری هرندی که ۱۸ سال بیشتر نداشت و به تازگی وارد دانشگاه شده بود، پیش از حادثه اقدام به ثبت نام در سایت اهدا عضو کرده و کارت اهدا عضو داشت.

رسول مهدیان دایی فهیمه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه خواهر دیگر فهیمه نیز جان خود را از دست داده و به همین خاطر پدر و مادر او حال مساعدی ندارند.

مهدیان ادامه داد: پدر و مادر فهیمه رضایت کامل خود برای اهدا عضو اعلام کردند و رضایت نامه ها امضا شده است که با تأیید دکتر امکان اهدای قلب، کلیه و کبد وجود دارد.

پدر بزرگوار فهیمه که خود از فرهنگیان جامعه ما است با این اقدام نشان داد به جای انتظار معجزه برای شفای عزیز مرگ مغزی شده، خودشان می توانند در زندگی بیماران رنجدیده معجزه کنند و فرصت زندگی دوباره به آنها بدهند؛ چرا که پس از گذشت این فرصت و زمان طلایی مرگ مغزی حتما و قطعا دچار ایست قلبی خواهد شد و خاکسپاری می شود و پس از ایست قلبی نمی توان اعضا را اهدا کرد.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.