سرویس: اخبار شهرستان 13:10 - پنجشنبه 25 آبان 1396

در جلسه مدیریت بحران بخش بن رود مطرح شد:

اهمیت موضوع آب شرب در برقراری سلامت جامعه/ اجرای دقیق دستور العمل های پدافند غیر عامل ضروری است

جلسه شورای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش بن رود شرق اصفهان، به میزبانی اداره آب و فاضلاب شهر ورزنه در محل سالن اجتماعات آب و فاضلاب برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، جلسه شورای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش بن رود، به میزبانی اداره آب و فاضلاب شهر ورزنه در محل سالن اجتماعات آب و فاضلاب برگزار شد.

اجرای دقیق دستور العمل های پدافند غیر عامل

احمد صادقی، رئیس شورای پدافند غیر عامل و بخشدار بخش بن رود، به بیان نظرات خود در خصوص انتظارات از شورای مدیرت بحران بخش در مواقع ضروری و دیدگاه مقام معظم رهبری به پدافند غیر عامل پرداخت.

صادقی ادامه داد: به دنبال وقوع زلزله هولناک در استان کرمانشاه و کشته و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش، بخشدار بن رود به میزبانی اداره آب و فاضلاب شهر ورزنه اقدام به برگزاری جلسه فوری و زودهنگام شورای مدیریت بحران بخش بن رود کرده است.

وی افزود: جلسه امروز با حضور اعضاء مدیریت بحران، بخشدار، اعضای شورای شهر و بخش بن رود و دهیاران بخش و جمعی از مسئولان دیگر با هدف بررسی جوانب مختلف این حادثه و نحوه کمک رسانی عمومی مردم و سازمان های شهر ورزنه تشکیل شده است.

بخشدار بخش بن رود گفت: اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اجرای دقیق دستور العمل های پدافند غیر عامل از جمله مهم ترین وظایف هر سازمان و نهاد است.

اهمیت موضوع آب شرب در برقراری سلامت جامعه

مهدی شمس بگی، مدیر آب و فاضلاب شهر ورزنه و رئیس کارگروه آب پدافند غیر عامل بخش بن رود، برگزاری این جلسه در محل آب و فاضلاب را نشان بر اهمیت بحث پدافند غیر عامل علی الخصوص در حوزه آب دانست.

شمس بگی، با تشریح ابعاد مختلف پدافند غیر عامل آب، گفت: شرکت آب و فاضلاب چند سالی است که در تبیین بودجه بندی و برنامه ریزی سال های آتی خود، تعیین و در نظر گرفتن بخش چشم گیری از بودجه ها در بخش پدافند غیر عامل را از جمله مهم ترین سرفصل ها و اهداف کاری خود می داند و تلاش وافر برای تحقق این اهداف دارد.

وی کارگروه پدافند غیر عامل آب را از مهم ترین کارگروه های شورا دانست و از اعضاء زیر گروه برای تحقق اهداف عالی شرکت آب  و فاضلاب از حیث پدافند غیر عامل درخوست کمک داشت.

مدیر آب و فاضلاب شهر ورزنه، در بخشی از سخنان خود به سناریوهایی که موضوع آب شرب را تهدید می کند اشاره و تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به اهمیتی که موضوع آب شرب در برقراری سلامت جامعه دارد، رئیس شورا دستور لازم را برای انجام آموزش های تخصصی تهدیدات آب و راهکارهای مقابله با آن را برای رئیس و اعضاء کارگروه آب پدافند غیر عامل بخش صادر کنند.

کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به اداره هلال احمر تحویل دهید

رضا صادقی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق (ع) و رئیس کارگروه ساماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیر عامل شهرستان ضمن تبیین موضوعات پدافند غیر عامل به زلزله اخیر به وقوع پیوسته در منطقه غرب کشور اشاره کرد و از روند ارسال کمک های مردمی به این منطقه آسیب دیده گزارش هایی به اعضا ارائه کرد.

علی اصغری، رئیس هلال احمر شهر ورزنه و رئیس کارگروه امداد و نجات پدافند غیر عامل بخش بن رود، گزارشی از روند کمک های ارسالی به کرمانشاه ارائه و از تمامی اعضاء حاضر در جلسه درخواست کرد با ترویج فرهنگ کمک به همنوعان، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به اداره هلال احمر ورزنه تحویل دهند تا با هماهنگی و همکاری هلال احمر استان به مناطق آسیب دیده ارسال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.