سرویس: اجتماعی 15:14 - چهارشنبه 24 آبان 1396

مدیر هیأت رزمندگان اصفهان خبر داد

موکب‌‌های اربعینی هیأت رزمندگان اصفهان در راه کرمانشاه/ طبخ روزانه 2 وعده غذایی برای 2 هزار نفر

مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: به جهت وضعیتی که امروز در کرمانشاه پیش آمده، تمام توان و امکانات خود را به کار می‌گیرد و موکب این هیأت مستقر در مهران به کرمانشاه انتقال داده خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، محمد نادرالاصلی در خصوص انتقال امکانات موکب مستقر هیأت رزمندگان استان اصفهان در مرز مهران به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: ضمن تسلیت به مردم زجرکشیده و مصیبت‌دیده منطقه کرمانشاه و در راستای عمل ه فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هیأت رزمندگان اصفهان به جهت وضعیتی که امروز در کرمانشاه پیش آمده است تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته است.

وی افزود: از دو شب گذشته به دنبال این هستیم که سیستم‌های پرتابل طبخ غذای خودمان را که در مرز مهران مستقر بود به منطقه مصیبت‌دیده و زلزله‌زده کرمانشاه اعزام کنیم.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان ادامه داد: به میزان لازم در حال آماده کردن و تجهیز حبوبات، برنج و امکانات مربوطه هستیم و مقداری پتوهای نویی نیز که در اختیار بود را برای انتقال آماده می‌کنیم؛ همچنین در حال مهیا کردن یک دستگاه جرثقیلی که در اختیار بود برای کمک به مردم هستیم.

مسؤول موکب‌های هیأت رزمندگان اصفهان با تأکید بر اینکه به دنبال این هستیم که هر امکانی که در اختیار داریم همراه با نیروهای مربوطه در این رابطه به کار بگیریم، گفت: در جهت تأمین وسایل گرمایشی شامل بالشت، تشک و پتو اقدام کرده و همچنین طبخ غذا و امکانات مربوط به آن را و خدمات جانبی که امکان آن برای ما باشد، خواهیم داشت.

وی در ادامه مطرح کرد: در حال تدارک طبخ غذا تا بیش از 2 هزار نفر هستیم که روزانه 2 وعده غذا در بین مردم زلزله‌زده توزیع کنیم.

نادرالاصلی با اشاره به اینکه موکب فاطمة‌الزهرای هیأت رزمندگان در کربلا هم به دنبال تأمین امکاناتی است که آن هم سریعاً به کرمانشاه انتقال داده شود، بیان داشت: با کارخانه‌ها برای تأمین پتو وارد مذاکره شدیم، با خیران نیز جهت تأمین هزینه صحبت کردیم؛ دفتر ما نیز در خیابان خواجه نظام‌الملک اول احمدآباد آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی برای مجروحان این حادثه است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.