سرویس: اخبار شهرستان 11:52 - چهارشنبه 24 آبان 1396

به مناسب هفته کتاب و کتاب خوانی؛

بازدید دانش آموزان محمدآبادی از کتابخانه علامه میرجهانی/ تصاویر

صبح امروز به مناسب هفته کتاب و کتاب خوانی پیش دبستانی ها و مدارس شهر محمدآباد جرقویه سفلی از کتابخانه علامه میرجهانی بازدید کردند.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز به مناسب هفته کتاب و کتاب خوانی پیش دبستانی ها و مدارس شهر محمدآباد جرقویه سفلی از کتابخانه علامه میرجهانی بازدید کردند.

حسین بهاری مسئول کتابخانه علامه میرجهانی شهر محمدآباد در رابطه با خدمات کتابخانه و مشکلات آن اظهار کرد: کتابخانه علامه میرجهانی در سال 1374 تاسیس شده است که حدود 1283 نسخه کتاب دارد.

بهاری ادامه داد: کتابخانه میرجهانی دارای دو سالن مجزا برای استفاده اعضای کتابخانه است، عضویت رایگان در این کتاب خانه در روزهای تولد معصومین، هفته کتاب، دهه فجر و هفته وحدت انجام می شود.

وی افزود: مجلات موجود در قفسه «مجلات برای خودتان» به صورت رایگان در اختیار خواندگان قرار می گیرد.

مسئول کتابخانه علامه میرجهانی شهر محمدآباد در مورد بخش های مختلف کتابخانه، تصریح کرد: بخش امانت که در این بخش می توانید کتاب مورد نظر خود را از طریق جستجو در نرم افزار و یا دیدن منابع موجود در قفسه پیدا کنید، بخش مرجع که شامل فرهنگ ها و دایره المعارف ها و… می باشد که منابع این بخش امانت داده نمی شود و بخش کودک حداکثر چهار کتاب کودک را به مدت 15 روز امانت داده می شود.

بهادری با اشاره به دیگر بخش های کتابخانه گفت: بخش نوجوان کتاب های تخصصی که به منابع علمی، پژوهشی و سرگرمی مورد نیاز نوجوانان مجهز است.

وی با معرفی نرم افزار نشریات نمایه، ادامه داد: در این نرم افزار می توانید با بیش از هفتاد هزار عنوان مطلب مندرج در نشریات کشور آشنا شوید، این بانک همچنین شامل عناوینی از نشریات تخصصی و عمومی است که در کتابخانه به منابع آن دسترسی دارید.

بهاری در مورد طرح کتاب من گفت: در قالب این طرح شما می توانید کتاب مورد نظر خود را به کتابخانه سفارش دهید و کتابخانه تلاش خواهد کرد تا در اسرع وقت کتاب مورد نظر شما را تهیه و در اختیار شما قرار دهد.

مسئول کتابخانه محمدآباد افزود: از طریق اینترنت و در محل کار یا منزل می توانید از سایت samanpl.ir عنوان کتاب مورد نظر خود را جستجو کنید که آیا در کتابخانه موجود است یا خیر.

انتهای پیام/فاطمه معتمدی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.