سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 12:08 - پنجشنبه 29 اسفند 1392

در شهر محمد آباد جرقويه

آخرین روزهای سال 92 و معارفه شهردار محمد آباد

بعد از مد ت زماني، بالاخره در آخرين ساعات سال 92 شهردار شهر محمد آباد معرفي شد.

به گزارش صادقی خبرنگار اصفهان شرق:
مراسم توديع و معرفه در مسجد جامع شهر محمد آباد بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور فرماندار و مدير كل امور شهرها، شهردار سابق و جديد، اعضاي شوراي اسلامي، بخشدار، مسئولين منطقه و اهالي شهر محمد آباد برگزار شد.

Vater-Markغفغ

ابتدا اصفايي ريئس شوراي اسلامي شهر محمد آباد در سخنان كوتاهي ضمن خير مقدم به حضار از فعاليت هاي انجام شده در شهر مطالبي عنوان كرد.

نصر اصفهانی شهردار جدید شهر محمد آباد در سخنان كوتاهي خاطر نشان کرد: به ياري خدا بتوانم تحولي نو در شهر ايجاد كنم.

فرماندار شهرستان اصفهان در راستای جلسه معارفه شهردار تصریح نمود:
جلسه توديع و معارفه يك جلسه تذكر مي باشد به این نحو که یک روز می آییم و یک روز خواهیم رفت و تشکر در جلسات تودیع به این منظور است که مي توانستيد خدمت بيشتري انجام دهيد كه اين خود ارزش بيشتري پيدا مي كند.

Vater-Markنتنت

كفيل در ادامه گفت:
شهردار را مردم تعيين مي كنند چرا كه مردم اعضاي شورا را تعيين كرده و اعضاي شورا شهردار را انتخاب مي كنند و اين يك امانت است كه مردم به دست ما داده اند پس بايد از اين امانت خوب نگهداري شود .

وي خطاب به شهرداران خاطر نشان کرد :
اولويت اول بايد مردم باشند و شهردار ي بايد از هزينه هاي جاري كم كند و بيشتر به عمران شهر بپردازد و خدمت رساني به مردم را سر لوحه كار خود قرار دهد.

توجه به امور فرهنگي نيز يكي از وظايف شهرداري هاست كه بايد مد نظر قرار گيرد.
کفیل به پایان سال و تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال 92 اشاره و افزود: سال 92 سال حماسه سياسي و اقتصادي نامگذاري شده بود كه حماسه سياسي را مردم خوب انجام دادند و ما مسئولين بايد با همكاري ارگانها زمينه اجرايي شدن حماسه اقتصادي را در جامعه پر رنگتر كنيم.
وي نيز از زحمات ايرواني طي شش سال كه مسئوليت شهرداري را برعهده داشت تشكر كرد.

در ادامه حسین ايرواني شهردار سابق شهر محمد آباد ضمن تبريك فرا رسيدن سال نو به مهدي نصر اصفهاني شهردار جديد خوش آمد گفت و در ادامه به فعاليت هاي صورت گرفته در طي 6 سال خدمت در شهرداري محمد آباد پرداخت.

Vater-Markتلاتلا

ايرواني در جمع مردم شهر محمد آباد تصریح نمود: اگر در طول خدمتم كوتاهي شده انشا الله كه مرا ببخشيد و هدف من رضاي خدا و ساختن و آباد كردن شهرم بود.

وی در راستای خدمت در شهرداری تذکراتی را بیان کرد: مديريت شهري و امور مردم يك مدل تعريف شده مي طلبد و در مديريت بايد اخلاق محور، برنامه محور باشيم و برنامه ها را با هماهنگي با اعضاي شوراي اسلامي تصويب و اجرايي كنيم. تعامل با دستگاه ها ي اجرايي، بخش، شهرستان و استان از اهم کارهاست .

Vater-Markتلات

در پايان كمالي مدير كل امور شهري در سخنان كوتاهي عنوان داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در سطح شهر باز هم بايد تلاش كنيم تاشهري اباد داشته باشيم.

وي نيز نكاتي را در باب شهرداري به شرح ذیل عنوان كرد:
تدوين برنامه 5 ساله شهرداري
كاهش هزينه هاي جاري و افزايش هزينه هاي عمراني
مشاركت محوري و شفافيت با مردم
توسعه محوري و اين زماني اتفاق مي افتد كه هزينه هاي عمراني زياد باشد

در ادامه حكم مهدي نصر اصفهاني قرائت شد و وي به عنوان شهردار شهر محمد آباد معرفي گرديد.

Vater-Markتلاتالتل

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “آخرین روزهای سال 92 و معارفه شهردار محمد آباد”

  1. aaa گفت:

    دستتون درد نكند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.