سرویس: اجتماعی 22:33 - یکشنبه 21 آبان 1396

فرماندار اصفهان:

یادواره شهدای شرق اصفهان برگزار می‌شود

فرماندار اصفهان از برگزاری یادواره شهدای شرق اصفهان خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با هفته بسیج به میزبانی شهر هرند برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق،  احمد رضوانی در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اصفهان، با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همه ساله در اقصی نقاط کشور، کنگره‌ها و یادواره‌هایی به مناسبت گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، برگزار می‌شود که این مهم نقش مؤثری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید دارد.

وی افزود: کنگره‌ها در مراکز شهرستان‌ها و در شهرهایی که بیش از 2 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم برگزار می‌شود.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم گرامیداشت 25 آبان، روز حماسه و ایثار اصفهان، اظهار داشت: باتوجه به اینکه اصفهان پیشتاز فرهنگ ایثار و شهادت در کل کشور است، دستگاه‌های ذی مدخل با محوریت بنیاد شهید و ایثارگران باید نسبت به برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای گرامیداشت این روز، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی متحد، شهیدپرور و ولایتمدار هستند، خاطرنشان کرد: وحدت موجود در بین مردم ما مستلزم رعایت اصول و خطوط قرمزی است که خوشبختانه مردم ما نسبت به آنها آگاهی و شناخت کامل دارند و با حضور پرشور خود در صحنه‌های حمایت از نظام و انقلاب، نقشه‌های شوم دشمنان را برملا می‌کنند.

رضوانی نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم کمبود اعتبارات، دستگاه‌های مختلف، نهادها و ائمه جمعه و جماعات شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همکاری لازم را با این شورا داشته باشند.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: یادواره شهدای شرق اصفهان همزمان با هفته بسیج به میزبانی شهر هرند برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان در این باره همکاری‌های لازم را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره داشته باشند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.