سرویس: اخبار شهرستان 08:00 - یکشنبه 21 آبان 1396

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا:

کارمندان با ورزش فاصله دارند

مقداد جمشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: متأسفانه مشکلی که اکنون در سیستم های اداری داریم این است که کارمندان با ورزش فاصله دارند و به طبع آن به نوعی کار تیمی بسیار ضعیف منجر شده است.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا در حاشیه افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان دولت در جرقویه علیا با اشاره به اهداف برگزاری اسن مسابقات، اظهار کرد: مسابقات باعث افزایش انگیزه کارمندان دولت برای ورزش های منظم در طول هفته می شود.

مقداد جمشیدی ادامه داد: اگر کارمندان به نوعی در طول هفته فعالیت منظم ورزشی انجام دهند بـــا شادی و نشاط مناسبی در محیط کارحاضر شده و آمادگی جسمانی در افراد تقویت می شود و رفتار مناسبی با ارباب رجوع خود برخورد می کند.

وی با تأکید بر این که یکی از عواملی که می‌تواند به کارایی و بازده کاری در ادارات و سازمان ها کمک کند فعالیت های ورزشی منظم کارمندان دولت است، افزود: از اهداف دیگری که در این مسابقات به دنبال آن هستیم، هم افزایی و تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها و واحد های متعدد در یک دستگاه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا تصریح کرد: متأسفانه مشکلی که اکنون در سیستم های اداری داریم این است که کارمندان با ورزش فاصله دارند و به طبع آن به نوعی کار تیمی بسیار ضعیف منجر شده است و امیدواریم که با برگزاری این دوره و دوره های آتی بتوان نشاط و شادابی را در بین کارمندان ادارات شاهد باشیم.

جمشیدی در ادامه با اشاره به تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: در این دوره هشت تیم در دو گروه چهار نفره شرکت کردند که گروه اول شامل تیم های بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش، اداره برق و شهرداری و گروه دوم شامل تیم های اداره گاز، کلانتری، بسیج امام محمد باقر(ع) و اداره ورزش و جوانان است.

در روز افتتاحیه این مسابقات دو بازی انجام شد که در بازی اول تیم بسیج دانش آموزی با تیم اداره آموزش و پرورش با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم آموزش و پرورش با نتیجه چهار بر دو تیم بسیج دانش آموزی را شکست داد و در بازی دوم تیم کلانتری با نتیجه 12 بر سه تیم بسیج امام محمد باقر (ع) را شکست داد.

انتهای پیام/احمدصادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.