سرویس: سیاسی 11:17 - یکشنبه 14 آبان 1396

حجت‌الاسلام سالک مطرح کرد

۴ پیام مهم راهپیمایی ۱۳ آبان/ سیاست‌های آمریکا منجر به فروپاشی خودش خواهد شد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ۴۰ سال از انقلاب، شاهد هستیم پایه‌های اصلی انقلاب با فرهنگ بلند و ملت بیدار و رهبری عزیز مستحکم شده است و شاهد فروپاشی حکومت شیطان بزرگ آمریکا هستیم و می‌بینیم سیاسیون آمریکا علیه ترامپ عملیات روانی انجام می‌دهند.

به گزارش اصفهان شرق، احمد سالک با اشاره به پیام‌های راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: بزرگترین پیام راهپیمایی ۱۳ آبان نه بزرگ به آمریکا و هم‌پیمانان آمریکا و اسرائیل در جهان است.

وی با اشاره به اینکه استقامت و مقاومت ملت حول محور ولایت یکی دیگر از پیام‌های راهپیمایی امروز بود، افزود: راهپیمایی امروز نشان از قدرت بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران بود و دانش‌آموزانی را دیدیدم که در صحبت‌ها و مصاحبه‌ها با اینکه سن کمی داشتند و با وجود آنکه امام و جنگ و حکومت ستمشاهی را ندیدند، اما بسیار با بصیرت رفتار کردند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام چهارم راهپیمایی این بود که مردم ما حامی مجموعه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری هستند و وحدت امت ما حول محور ولایت است.

سالک اضافه کرد: بعد از ۴۰ سال از انقلاب، شاهد هستیم پایه‌های اصلی انقلاب با فرهنگ بلند و ملت بیدار و رهبری عزیز مستحکم شده است و شاهد فروپاشی حکومت شیطان بزرگ آمریکا هستیم و می‌بینیم سیاسیون آمریکا علیه ترامپ عملیات روانی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: این فروپاشی برای ما قابل توجه است و ما باید بیشتر دقت کنیم اما نوع حرکات ترامپ بر اساس مشورت‌هایی که خودشان روی سیاست های آمریکا دارند، حساب شده است، منتها نهایت این سیاست‌ها به فروپاشی خودشان منجر خواهد شد و ان شاالله در آینده همچنان که شاهد فروپاشی شوروی بودیم شاهد فروپاشی آمریکا هم خواهیم بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمن علیه کشورمان بیان کرد: نمی‌توانیم از ابزار رشد تکنولوژی مثل فضای مجازی و… فرار کنیم و این مثل یک چاقوی دولبه است و ضرورت دارد با استفاده از ابزار جدید پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان برسانیم و من فکر می‌کنم ملت ما قوی هستند و به خوبی در مقابل دسیسه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “۴ پیام مهم راهپیمایی ۱۳ آبان/ سیاست‌های آمریکا منجر به فروپاشی خودش خواهد شد”

  1. حاج حسن گفت:

    اگر واقعا راست می گویید که سیاست‌های آمریکا منجر به فروپاشی خودش خواهد شد . پس چیزی به آمریکا نگویید تا فرو بپاشد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.