اصفهان شرق

نام سردار سلیمانی بر تن دشمنان لرزه ایجاد می‌کند/ استفاده از جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی

کدخبر: 150086
1396/08/14 در ساعت 08:01

به گزارش اصفهان شرق، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای مدیران استانداری اصفهان اظهار داشت: اصفهان جمعیتی فرهیخته، فعال، اندیشمند و دارای متانت و هوشیاری دارد و خدمت در این استان بسیار مغتنم است.

وی با بیان اینکه اصفهان می‌تواند در آبادانی کشور بسیار مؤثر باشد، افزود: این استان به صفت تدین و حمایت فوق‌العاده از انقلاب اسلامی و نقش بسیار بالا در دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامی معروف است.

استاندار اصفهان یادآور شد: زیرساخت‌ها؛ گذشته، تاریخ و فرهنگ این استان فرصت بسیار مؤثری برای توسعه استان و کشور فراهم کرده است.

مهر علیزاده بابیان اینکه دولت، دولت تدبیر و امید و اعتدال است، افزود: این دولت مورد اعتماد و وثوق مردم است و افزایش رأی دولت در دور دوم نسبت به دور اول، نشان‌دهندهٔ اعتماد به مشی و روش‌ها و شیوه‌های دولت است.

وی عنوان کرد: گرچه در طول ۴ دهه گذشته کمبودها و کسری‌هایی در کلان وجود داشته ولی مردم انقلاب و جنگ را طی کردند و دوران سازندگی و اصلاحات را پشت سر گذاشتند ولی می‌توانیم با اطمینان بگوییم هرکس آمده خواسته کار کند و مشکلات را برطرف نماید ولی مجموعه شرایط و توطئهٔ دشمنان موجب کند شدن کار در برخی از موارد شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسؤولین هرچه در توان داشتند مایه گذاشتند، بیان کرد: در طول ۸ سال دولت نهم و دهم علی‌رغم شعار مردمی بودن، برخی سیاست‌های نابخردانه موجب ایجاد مشکلاتی از قبیل آب و … شد.

*رودخانه زاینده‌رود، ستون فقرات این شهر بلکه استان است

وی افزود: روخانه زاینده‌رود ستون فقرات این شهر و بلکه استان است چراکه علت به وجود آمدن همین شهر، درگذشته زاینده‌رود بوده است.

مهرعلیزاده اظهار داشت: دولت روحانی پس از آن ۸ سال، با شعار تدبیر و امید و ساختن و اصلاح شرایط بوجود آمده و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی روی کارآمد و در ۴ سال اول، توافق برجام، کاری بسیار فوق‌العاده بود که انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: به رسمیت شناخته شدن حق مردم ایران و اعتراف دنیا به این حق از مهم‌ترین دستاورهای دولت یازدهم بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج قدرت و امنیت است و در منطقه نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: نام سردار سلیمانی بر تن دشمنان ما لرزه ایجاد می‌کند و دشمنان نگران توسعه موشکی ما می‌باشند و باید هم نگران باشند.

استاندار اصفهان افزود: به فرمایش شهید بهشتی باید از این عصبانیت بمیرند لذا هرگونه تردید در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خیانت به خون شهیدان سرافراز است.

مهرعلیزاده با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور روسیه با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، اظهار داشت: ما با افتخار، بزرگی، شأن و قدرت و با اثرگذاری بسیار در منطقه و جهان زندگی می‌کنیم.

وی افزود: ما پس از ۳۹ سال؛ می‌دانیم در کجای دنیا ایستاده‌ایم و کاملاً حاکمیت، حکومت و دولت‌مداری را می‌شناسیم و محکم بر سر مواضع خود ایستاده‌ایم.

استاندار اصفهان افزود: دانستن قدر این انقلاب و عزت و عظمت به این است که با دلسوزی کامل و با نهایت تلاش و کوشش به این مردم عزیز خدمت کنیم و باید روحیه ایثار و فداکاری و برای خدا بودن را حفظ نماییم.

وی با تأکید بر اینکه اگر ریاکاری و دوگانه زیستن وجود دارد، باید کنار گذاشته شود، افزود: باید هرچه بین خود و خدا وجود دارد را خالص کنیم و صلح بدهیم و در این صورت مردم نیز با مصالحه برخورد خواهند کرد.

محسن مهرعلیزاده اظهار داشت: حاصل برجام می‌توانست و هم‌اکنون هم می‌تواند شکوفایی اقتصادی باشد ولی دشمنی‌ها مقداری مسیر را کند کرد و مقداری کار را مشکل ساخت.

مهرعلیزاده افزود: اینکه مقام معظم رهبری بر روی مبانی اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون تأکید دارند به همین دلیل است و ما باید روی سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه بسیار کارکنیم و تجریهٔ این کار را نیز داریم.

وی با اشاره به دوران خدمت خود در منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: زمانی که این منطقه را تحویل گرفتم بیابانی برهوت بود و به دستور مرحوم هاشمی رفسنجانی شروع به فعالیت کردیم و توانستیم از آن منطقه تولید پول و ثروت نماییم.

استاندار اصفهان افزود: اگر در اصفهان نیز نگاه به درون داشته باشیم می‌توانیم موفق عمل کنیم و باید همانند اویل انقلاب و جنگ به توانایی‌های خود بیشتر باور داشته باشم و به آن تکیه کنیم که این امر هم‌اکنون نیز می‌تواند ما را در مسیر پیشرفت موفق کند.

محسن مهرعلیزاده خودباوری و خوداتکایی و اعتمادبه نفس را مهم خواند و افزود: هیچ راهی جز بازیابی اعتماد به نفس وجود ندارد.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به ساختار استانداری و فرمانداری‌های استان، اظهارداشت: از توان مدیریتی بانوان و جوانان در این ستاد وصف کمتر استفاده شده است و باید بیشتر به آن توجه نمود.

وی با اشاره به سوابق مدیریتی خود افزود: در اوایل انقلاب که به جوانان بیشتر اعتماد شد، دستاوردهای زیادتری را شاهد بودیم و اگر امروز به جوانان اعتماد نکنیم جوانان ما را مجبور به اعتماد خواهند کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسأله آب و اشتغال و محیط‌زیست از اولویت‌های اول مدیریت ارشد استان به‌شمار می‌رود، افزود: موضوعاتی از قبیل گردشگری و صنایع‌دستی نیز بسیار مهم است و باید به آن‌ها پرداخته شود.

وی ضمن قدرانی از خدمات رسول زرگرپور، وی را فردی متدین؛ کاری و بی‌حاشیه خواند و افزود: کارهای خوبی در استان انجام شده است که امیدواریم بتوانیم این اقدامات را به پیش ببریم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با دستگاه‌های ملی بیشتر تعامل داشته باشیم؛ افزود: شاید غیربومی بودن و حضور اینجانب در طول چندین سال در هیأت دولت بتواند در این خصوص بیشتر کمک نماید.

حسین سیستانی معاون استاندار نیز در این جلسه، ضمن معرفی مدیران ستادی استانداری، گزارشی از ساختار صف و ستاد استانداری اصفهان بیان نمود و اظهار داشت: نوع تعامل استاندار جدید در این چندروزه با مدیران و کارمندان و همچنین سوابق بالای اجرایی ایشان در سطح کلان کشوری، نویدبخش توسعه و پیشرفت بیشتر استان خواهد بود.

انتهای پیام/فارس