سرویس: اخبار شهرستان 15:15 - پنجشنبه 04 آبان 1396

روز گذشته برگزار شد

شصت و‌ هفتمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان+ تصاویر

شصت و هفتمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی‌های استان اصفهان با حضور مدیران روابط عمومی از ادارات، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان اصفهان به میربانی شرکت قارچ یکتای سپاهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق،  روز چهارشنبه مورخ 3 آبانماه شصت و هفتمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی‌های استان اصفهان با بازدید مدیران روابط عمومی از ادارات، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان اصفهان ازمجموعه های تولیدی  شرکت قارچ یکتای سپاهان برگزار شد.

در ادامه گردهمایی در سالن اجتماعات بخشداری جرقویه سفلی، غلامرضا دادخواه رئیس هیأت مدیره شرکت قارچ یکتای سپاهان ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان گرامی ، افزود روابط عمومی ها ، زبان، چشم وگوش شنوا و بینا و گویای بخش ادارات ، سازمانها و شرکت ها  هستند و از طرفی دیگر مخاطبین و جامعه را به عنوان پلی به هم می رساند و ارتباط مفید و موثر بین این دو بخش را برقرار می کند و در واقع روابط عمومی چراغ روشنی هستند که نمایاننده  آن سازمان به مخاطبین و انتقال دهنده نیازها و مشکلات مخاطبین هستند.

دادخواه در ادامه به نحوه پرورش قارچ از ابتدا تا ثمردهی محصول در این شرکت با تکیه بر نیروی داخل و دستاوردهای بزرگ در زمینه تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی اشاره و گفت ساخت همه تجهیزات و دستگاهها در شرکت  و حتی اجرای آن نگاه به درون و ظرفیت های داخل کشور بوده و هست و سعی کردیم ارزی از کشور خارج نکنیم و بلکه مدوام به ارزآوری کشور کمک بکنیم  یکی از ویژگی های دیگر که فعالیت شرکت را شاخص می کند و نه تنها در فعالیت اشتغالزایی موفق بودیم . بلکه محصولی که تولید می کنیم یک محصولی است که در کشورهای خارجی به عنوان غذای سلامت نامیده می شود. قارچ به عبارتی یک معجزه الهی است و در پایان در خصوص خواص دارویی و غذایی قارچ به ایراد سخن پرداخت.

حسن جعفری بخشدار جرقویه در خصوص نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها به ایراد سخن پرداخت.

حسن جعفری هرندی در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی اظهار داشت: در واقعه عاشورا حضرت سجاد(ع) با خطبه شام و حضرت زینب با خطبه‌های بی همتای کوفه به عنوان اول روابط عمومی‌های این اتفاق بزرگ وارد عمل شدند که اگر این چنین نبود فلسفه کربلا به فراموشی سپرده می‌شد.

گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان با بازدید از موزه مردم شناسی محمدآباد به پایان رسید.

انتهای پیام/ روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.