سرویس: سیاسی 08:00 - شنبه 13 آبان 1396

استاد حوزه علمیه اصفهان مطرح کرد:

آمریکا عامل اصلی اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی در جهان/ مبارزه مؤثر دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی با استکبار در مقاطع مختلف

استاد حوزه علمیه با اشاره به کلام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: گروه‌های فعال تکفیری و داعش در منطقه از آستین آمریکا خارج‌شده‌اند و این کشور عامل اصلی اسلام هراسی و ستیزی در جهان است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسین بهشتی نژاد،با بیان اینکه در ایام اسارت خاندان عصمت و طهارت قرارگرفته‌ایم، اظهار کرد: این خاندان در عین اسارت توانستند پیام مظلومیت و نهضت حضرت سیدالشهدا را به جهانیان انتقال دهند.

این استاد حوزوی، با بیان اینکه علی‌رغم توطئه‌های دشمنان اسلام یاد ائمه از اذهان پاک نشده است، گفت: پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی نماد قدرت، عزت، عظمت نهضت حسینی و حقانیت مکتب اسلام ناب است.

وی این حرکت الهی را دارای آثار برجسته در حفاظت از مکتب اهل‌بیت و رساندن پیام عاشورای حسینی به سراسر جهان بیان و اظهار کرد: فراوانی روایات در رابطه با زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) از عظمت آن گواه می‌دهد.

حجت‌الاسلام بهشتی نژاد، با بیان اینکه شیدایی و عشق مردم به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قالب عزاداری‌ها، زیارت و اشکال مختلف جلوه می‌کند، گفت: این جلوه‌ها سر و راز این‌همه روایات را نشان می‌دهد.

این استاد حوزوی با اشاره به قرارگیری در آستانه یوم‌الله 13 آبان ماه، اظهار کرد: کشتار دانش آموزان و تصویب طرح ننگین کاپیتولاسیون در زمان طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخدادهای 13 آبان ماه در زمان معاصر است.

رییس سابق سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به پرونده قطور جنایی آمریکا، گفت: از 28 مرداد سال 32 تا امسال یک دوران 66 ساله می‌شود، اگر دوران‌های قبل سلطه استعمار پیر در ایران بود پس از 28 مرداد دوران جنایات مستقیم آمریکا شروع‌شده است.

این استاد حوزوی جنگ هشت‌ساله تحمیلی از سوی دشمنان به ملت ایران را نشانه‌ای از خباثت‌های جبهه استکبار عنوان کرد و گفت: عزیزان بزرگواری در این جنگ به شهادت رسیدند و امام عزیز می‌دانستند این لقمه گوارایی که از دهان استکبار گرفته شد آن‌ها به‌راحتی از آن نمی‌گذرند.

وی انقلاب اسلامی را درختی تناور و تنومند توصیف کرد و ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان در زمان‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام‌های مؤثری داشته‌اند.

حجت‌الاسلام بهشتی نژاد تصریح کرد: تجربه چهل‌ساله انقلاب اسلامی و رفتار ددمنشانه استکبار در رأس آن آمریکای جنایتکار هیچ راهی جز تقویت بنیه دفاعی کشور در برابر حرکت مستمر دشمنان را نیم دهد.

این استاد حوزوی با اشاره به کلام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: گروه‌های فعال تکفیری و داعش در منطقه از آستین آمریکا خارج‌شده‌اند و بدانید آمریکا عامل اصلی اسلام هراسی و ستیزی در جهان‌است.

وی اتحاد درونی، تقویت دفاعی در همه ابعاد و همه‌جانبه را راهکار مقابله با استکبار عنوان و تصریح کرد: دشمن به‌واسطه این مسئله فکر تعرض و تعدی به ایران اسلامی را از ذهن خود خارج می‌کند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.