سرویس: اخبار شهرستان 21:30 - جمعه 12 آبان 1396

مسئولان جرقویه علیا در آستانه یوم الله 13 آبان مطرح کردند:

۱۳ آبان ماه مظهر استکبار ستیزی ملت ایران/ جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری

در آستانه یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار خبرنگار اصفهان شرق گفتگوی کوتاهی را با مسئولان شهر انجام داده است.

 در آستانه یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار خبرنگار اصفهان شرق گفتگوی کوتاهی را با مسئولان شهر انجام داده است:

۱۳ آبان برگی از تاریخ انقلاب ایران است

بخشدار جرقویه علیا در این گفتگوی کوتاه با اشاره به اهمیت این روز گفت:  13 آبان به چند دلیل برای ملت ایران اهمیت دارد، در ۱۳ آبان سال ۴۳ امام بزرگوار به دست دژخیمان رژیم شاه دستگیر وبه ترکیه تبعید شد، در ۱۳ آبان سال ۵۷ تجمع دانش آموزی مقابل دانشگاه تهران به منظور اعتراض به دخالت های آمریکا با کشتار دانش آموزان توسط مزدوران شاه مواجه شد و در ۱۳ آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان و دانشجویان تسخیر گردید.

حسین بهزادفر ادامه داد: ۱۳ ابان برگی از تاریخ انقلاب ایران است که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده و به جهت تجدید میثاق با امام شهدا و شهدای دانش آموز و استمرار بیعت با ولایت فقیه این روز را گرامی داشته و همه با هم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور شرکت خواهیم نمود.

حوادث 13 آبان یادآور دست پنهان استکبار در خیانت به منافع ملی ملت غیور ایران

شهردار شهر حسن آباد نیز در این گفتگوی کوتاه با اشاره به حوادث مهم این روز گفت: تلاقی 3 حادثه مهم تاریخی در روز 13 آبان سالهای 42 ،57 و 58  (  تبعید معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی به ترکیه ، جنایات وحشیانه رژیم پهلوی در قتل عام دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ) عاملی مهم در استقرار نظام جمهوری اسلامی بود.

داوود صادقی ادامه داد: این حوادث یادآور دست پنهان استکبار و در راس آنها آمریکا در خیانت به منافع ملی ملت غیور ایران است. به فرموده رهبر فرزانه خویش حضرت آیه الله خامنه ای که : عزت مردم در کشور بر اثر روح استکبار ستیزی است و این روحیه تاثیری در انزوای ملت ندارد ، ما نیز به پشتوانه مردم بصیر و رهبر شجاع خود،  و به منظور حفظ عزت خود ،خالقان روز سیاه بر این کشور را هرگز نبخشیده و با شرکت با شکوه در راهپیمایی 13 آبان در روز شنبه پشت حیله نفوذ آنان را خواهیم شکست.

جسارت استکبار ستیزی و درسی بزرگ شهادت و دلیری

عباس تیموریان مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز با دعوت از مردم، فرهنگیان و دانش آموزان در این راهپیمایی گفت: سیزدهم آبان در تقویم رسمی کشور ما جایگاه ویژه و ممتازی دارد و در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان این روز شاهد تبعید سر سلسله ی بیدار دلان و نادره روزگاران حضرت امام خمینی و همچنین تسخیر لانه جاسوس آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بوده است.

 وی در ادامه افزود: با اغتنام فرصت به روان پاک روح الله و همه جان های فدا شده به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توام با آزادی معنوی و اجتماعی خواست رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند سلام و درود می فرستیم.

تیموریان در ادامه تاکید کرد: سیزدهم ابان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مومنان جسارت استکبار ستیزی و درسی بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سر انجام دیوار ستم همواره فرو ریختنی است و دانش آموزان آگاه و شجاع همواره در حق طلبی و دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار نقشی فعال ایفا کرده اند.

اینجانب ضمن دعوت از دانش آموزان عزیز و معلمان گرامی و اولیای محترم برای حضور در مراسم یوم الله سیزده آبان از شما آینده سازان ایران اسلامی می خواهم همواره روحیه حقیقت جویی و ظلم ستیزی و عدالت خواهی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارید و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب و توصیه های ریئس جمهور در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سر شار از نشاط و امید واری و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش کنید.

انتهای پیام/احمد صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.