سرویس: اقتصادی 18:12 - پنجشنبه 11 آبان 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نیازمند تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سد کوهرنگ هستیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مواردی که اهمیت ویژه‌ای دارد مساله آب است که قرار شد در سال جاری که بودجه تصویب می‌شود، برای سد کوهرنگ حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان منظور شود.

به گزارش اصفهان شرق، حسن کامران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان با اشاره به مهمترین انتظارات مجلس شورای اسلامی از استاندار جدید اصفهان اظهار داشت:  یکی از مواردی که اهمیت ویژه‌ای دارد مساله آب است که قرار شد در سال جاری که بودجه تصویب می‌شود، برای سد کوهرنگ حداقل 200 میلیارد تومان منظور شود.

وی افزود: در بودجه‌های گذشته ردیف بودجه رودشت جنوبی حذف شده که لازم است بررسی شود و همچنین برای هنر گلاب نیز باید ردیفی در بودجه اختصاص یابد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکریم ارباب رجوع در ادارات بیان کرد: لازم است در ادارات دولتی و خصوصی با مردم به خوبی رفتار شود و به صورت اربابی برخورد نشود.

وی خاطرنشان کرد: باید رفتار مدیران شهری به گونه‌ای باشد که مروج فرهنگ اشرافی گری نباشند و به جای آن فرهنگ ساده زیستی را ترویج دهند.

کامران پیرامون مسائل محیط زیست اصفهان اظهار داشت: محیط زیست اصفهان دارای مشکلات اساسی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: از دیگر معضلات اصفهان وضعیت قطار سریع السیر  است که با توجه به کشته‌های بی‌شمار در تصادفات جاده‌ای و تاخیر برخی پروازها باید این مهم در دستور پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.