سرویس: اخبار شهرستان 14:16 - چهارشنبه 10 آبان 1396

در ستاد هماهنگی راهپیمایی 13 آبان جرقویه علیا مطرح شد؛

۱۳ آبان فرصتی ارزشمند برای ایستادگی و مقاومت مردم/ تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن شناسی در دانش آموزان

ستاد هماهنگی برنامه های راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور مسئولان بخش در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، ستاد هماهنگی برنامه های راهپیمایی روز 13 آبان با حضور مسئولان بخش در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

حسین بهزادفر بخشدار جرقویه علیا با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز 13 آبان در مورد حوادث این روز سخنانی بیان داشت و از مسئولان خواست هم پای دانش آموزان در این راهپیمایی شرکت کنند.

حسین بهزادفر ادامه داد:  13 آبان یکی از روزهای مهم در انقلاب اسلامی ایران است که چندین حادثه را در خود جایی داده است و روز استکبار جهانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: یکی از رویداد های 13 آبان تبعید امام راحل(ره) به ترکیه بود که به دلیل این که حضرت امام (ره) یک روحانی مبارز آگاه بود و نمی توانست به چنین قانونی که نشان از بردگی مردم ایران بود، ساکت ننشست و دولت شاهنشاهی امام را تبعید کرد.

بخشدار جرقویه علیا تصریح کرد: این روز، روز دانش آموز و روز شهادت شهید سیزده ساله حسین فهمیده و روز تسخیر لانه جاسوسی است.

13 آبان به عنوان فرصتی ارزشمند برای ایستادگی و مقاومت مردم

عباس تیموریان رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا با اشاره به اهمیت راهپیمایی این روز گفت: باید از 13 آبان به عنوان فرصتی ارزشمند برای اعلام مواضع و نمایش ایستادگی و مقاومت مردم سرافزار ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی استفاده شود.

وی افزود: تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن شناسی در دانش آموزان و نسل جوان به عنوان یکی از ارزش های والای گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی با بزرگداشت روز 13 آبان دست یافتنی است.

رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا با بیان این که مراسم 13 آبان یک مراسم مردمی است؛ تصریح کرد: این روز تاریخی تنها برای دانش آموزان نیست و از همه مردم دعوت می کنیم در این مراسم باشکوه حضور داشته باشند.

مسیر راهپیمایی از میدان معلم به طرف میدان نماز، اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد حسینیه شهر حسن آباد، سخنران مراسم بهزادفر بخشدار جرقویه علیا، تزیین و نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر و میادین توسط شهرداری و بسیج دانش آموزی، برگزاری راهپیمایی 13 آبان در روستاها با همکاری دهیاران و مدیران مدارس، شرکت مسئولان ارگان ها و نهادها هم پای دانش آموزان در راهپیمایی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.