سرویس: اخبار شهرستان 14:16 - پنجشنبه 11 آبان 1396

در یادواره 34 شهید دانش آموز فرهنگی بخش بن رود مطرح شد؛

برگزاری یادواره‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و سیره شهدا/ نسبت به تهدیدهای فضای مجازی هوشیار باشید

یادواره ۳۴ شهید دانش آموز فرهنگی بخش بن رود و شهر ورزنه در هنرستان دخترانه ابن سینا شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، به همت حوزه بسیج دانش آموزی و همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود با حضور مسئولان شهر ورزنه و مجتبی محسنی راوی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس یادواره 34 شهید دانش آموز فرهنگی بخش بن رود و شهر ورزنه برگزار شد.

 این یادواره با گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در هنرستان دخترانه ابن سینا شهر ورزنه اجرایی شد.

محمد حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش گفت:‌ امروز دانش آموزان با تحصیل و علم آموزی، ‌رعایت حجاب و حرکت در مسیر ولایت، اهل بیت و قرآن می توانند راه شهدا را ادامه دهند.

حیدری ادامه داد: هوشیاری و آگاهی دانش آموزان نسبت به جنگ نرم و فضاهای مجازی و استفاده صحیح و مشخص از فضاهای مجازی، ‌دانش آموزان را از خطر آسیب های فضای مجازی حفظ می کند.

یادواره‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و سیره شهدا برگزار می‌شود

مجتبی محسنی راوی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بیان این که دشمنان از ولایت‌ فقیه می‌ ترسند و تا زمانی که آن را حفظ کنید کاری از پیش نخواهد برد، بیان کرد: دشمن بیدار است و سعی در بر هم زدن اتحاد ما دارد، پس با تقویت علم خود، پشتیبان ولایت فقیه باشید.

محسنی ادامه داد: هدف از برگزاری یادواره شهدا، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و سیره شهدا است.

راوی هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر این نکته که یادواره‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و سیره شهدا برگزار می‌شود، گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایران اسلامی از امنیت و سربلندی برخوردار است و یاد و نام پرافتخار حماسه‌ آفرینان دوران دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم برای همیشه در جامعه باقی خواهد ماند.

پخش کلیپ شهید مدافع حرم و دکلمه از دیگر برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/حسنعلی قطبی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.