سرویس: اجتماعی 16:10 - پنجشنبه 11 آبان 1396

امام جمعه اصفهان:

دولت‌ها نباید کارها را از صفر شروع کنند/لزوم اجرای سد کوهرنگ

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مدیران دلسوز، متخصص و کار آزموده باید در نظام مورد توجه قرار گیرد، گفت: ما همیشه در دولت‌ها از صفر شروع کردیم و این امر موجب عقب ماندگی ما شده است.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) با بیان اینکه استاندار سابق اصفهان کارهای زیادی را در دستور کار قرار داد و موفق هم بود، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که برخی کارها، کارهای معمول است و برخی کارها خاص است که در استان اصفهان موضوع آب موضوعی خاص به شمار می رود.

وی با بیان اینکه دکتر زرگرپور در خصوص حل مسئله آب، کارهای زیادی را انجام داد اما نتیجه خوبی را دریافت نکرد، افزود: دلیل آن را شاید بتوان در بی توجهی مسئولان ملی به این امر بررسی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان در طول تاریخ انقلاب همواره ۱۰ درصد از سهم اتفاقات بزرگ را به خود اختصاص داده‌اند، ابراز داشت: اصفهانی‌ها امروز در حال تحمل کردن مصائب زیادی از جمله آلودگی‌ها و گرد و غبار هستند و باید به این استان بیش از گذشته توجه شود.

سیاست داخلی در کشور کنار گذاشته شود

وی با تاکید بر اینکه کار سیاست داخلی باید در کشور کنار گذاشته شود، اضافه کرد: تنها باید به سیاست خارجی توجه شود چراکه در داخل همه ما مسلمان هستیم و باید بدون توجه به خط و خطوط فعالیت داشته باشیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه استخدام نیروهای ارزش‌مدار و نخبه در بدنه دولت امری ضروری است، تصریح کرد: این امر موجب پیشرفت کار می‌شود و می‌توان به توسعه استان کمک کرد.

وی با بیان اینکه مدیران دلسوز، متخصص و کار آزموده باید در نظام ما مورد توجه قرار گیرند، افزود: ما همیشه در همه دولت‌ها از صفر شروع کرده‌ایم و این امر موجب عقب ماندگی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه با بیان اینکه دولت باید توجه خاصی به استان خاص اصفهان داشته باشد، تصریح کرد: باید توجه دولت به اصفهان یک دهم باشد و نه یک سی و یکم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که در راستای راه‌اندازی تونل سوم کوهرنگ پیگیری می‌کنیم، افزود: باید ابتدا سد این پروژه بهره برداری شود و همچنین ساماندهی رودخانه نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.