اصفهان شرق

۱۳ آبان بهترین فرصت در معرفی استکبار جهانی به نسل چهارم انقلاب است/ تحت لوای ولایت فقیه عمل می کنیم

کدخبر: 149701
1396/08/11 در ساعت 13:33

به گزارش اصفهان شرق،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگویی با اشاره به فرمایش گهربار امام خمینی(ره) در حمایت از حرکت انقلابی دانشجویان در سال 58 گفت: تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران، انقلاب دوم نام گرفت زیرا حرکت انقلابی دانشجویان به نوعی رسوایی بزرگی برای هیأت حاکمه آمریکا را رقم زد و انواع شیوه‏ های جاسوسی و تحرکات سیاسی دشمن را در مناطق مختلف جهان افشا کرد.

سرهنگ حسن عجمی با تاکید بر این که به دشمن نمی شود اعتماد کرد، افزود: وجه اشتراک مشخص گورباچف تا محمد مرسی و محمدمصدق «اعتماد به آمریکا» است و همگی این افراد نتیجه خوش‌بینی به ایالات متحده آمریکا را در طول زمان مدیریت خود دریافتند و همین عامل منجر به سقوط این افراد ‌شد.

وی با بیان این مطلب که آمریکا همان آمریکا است با همان خوی استکباری و سلطه طلبی؛ با اشاره به فرمایشات گهربار رهبر انقلاب اظهار کرد: امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: « یک تصوّر غلطی در اینجا وجود دارد و آن این است که «ما با آمریکا می‌توانیم کنار بیاییم؛ با آمریکا کنار بیاییم و مشکلات را حل کنیم»! خب این تصوّر، تصوّر درستی نیست. ما نمی‌توانیم به توهّم تکیه کنیم، باید به واقعیّتها تکیه کنیم.»

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) با اشاره به اینکه باید 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار برای همیشه در اذهان ملت به ثبت برسد، تصریح کرد: همه جوانان اعم از دانش آموزان سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف دینی هستند و قطع به یقین حرکت ضد استکباری دانش آموزان در روز 13 آبان موید این مطلب است.

وی تاکید کرد: باگذشت چند دهه از سالروز 13 آبان 58، جوانان این مرز و بوم با تاسی از فرمان رهبر کبیر انقلاب و امام خامنه ای مدظله العالی، فریاد ضد استکباری خود را رساتر در تاریخ به ثبت می رسانند تا دشمنان و غربگرایان بدانند، جوانان تحت لوای ولایت فقیه به صورت مدون در مقابل دشمنان مقاومت خواهند کرد تا اندک لرزشی بر بدنه کشور اسلامی ایران وارد نشود.

سرهنگ عجمی خاطرنشان کرد: بصیرت لازمه ماندگاری انقلاب اسلامی است و دانش آموزان شرق اصفهانی تحت گفتمان عاشورایی با ترویج روحیه ایثار و مقاومت و سر دادن شعار «هیهات من الذله» سیلی محکمی به صورت دشمن قسم خورده انقلاب خواهند زد.

وی شهید حججی را نتیجه تفکر عاشورایی و انقلابی مردم ایران دانست و گفت: خلق حماسه مقاومت و رشادت توسط جوانان، به دوران انقلاب و دفاع مقدس خلاصه نمی شود و به وضوح دیدیم که شهید حججی جوان دهه هفتادی کشور، چگونه درس ایستادگی را به جهان مخابره کرد و با شهادتش جلوه عاشورایی را به نمایش گذاشت و قطعا جوانان ما با الگو قرار دادن این شهدا می توانند به نقطه معرفت و تقوا دست یابند.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور جوانان در صحنه های انقلابی به کار گرفته است، افزود: دشمن هدفش نابودی اسلام و عقاید جوانان مسلمان است و با رخنه کردن در فضای مجازی نیز بر تلاش خود افزوده است ولیکن اگر تحت لوای ولایت فقیه حرکت کنیم، در برابر دشمن مقاوم خواهیم شد.

انتهای پیام/ شجاعی