سرویس: غیر تولیدی 13:10 - پنجشنبه 11 آبان 1396

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

اصفهان گنجایش سیاست‌زدگی را ندارد/لزوم استفاده از بخش خصوصی

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با بیان اینکه اصفهان گنجایش سیاست زدگی ندارد، گفت: از استاندار جدید می خواهیم برای تحقق شعار کار تغییر جدی در مدیریت‌های استان و بدنه استانداری ایجاد کند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی با اشاره به اینکه امروز، شیعیان در حال برگزاری راهپیمایی پر اقتدار اربعین هستند، اظهار داشت: این راهپیمایی بزرگ مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی است که این روزها ایران اسلامی را تهدید و تحریم کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان اصفهان مهد علم، فرهنگ، تمدن و شهادت است و تاریخ پر افتخار استان مملو از رشادت شهدایی همچون محسن حججی است، ابراز داشت: خون ۲۳ هزار شهید استان سند از خودگذشتگی مردم این استان است و لازم می دانم به عنوان نماینده مردم از خدمات ارزنده و بی شائبه و شبانه روزی دکتر زرگر پور در چهار سال خدمت در استان اصفهان تقدیر کنم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه در مدت استانداری زرگرپور تعاملات استان بی نظیر بود، افزود: به ویژه در بحث آب و کشاورزی مدیریت خوبی صورت گرفت و خیلی از مشکلات را در این دوره نداشتیم.

وی با بیان اینکه به مدت ۱۰ سال است که در مجلس در خدمت مردم اصفهان هستم، گفت: دکتر زرگرپور در همه جلسات مجمع حضور داشتند و در همه کارگروه‌ ‌ها مشارکت جدی داشتند.

زرگرپور در وزارت نیرو بکارگیری شود

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه درخواست می‌کنم از استاندار سابق در وزارت نیرو بهره ببرند، اضافه کرد: همچنین از وزیر کشور به دلیل انتخاب دکتر مهر علیزاده به عنوان چهره ملی برای استان اصفهان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان گنجایش سیاست زدگی را ندارد، افزود: از استاندار منصوب درخواست داریم برای تحقق شعار کار، کار، کار تغییر جدی در مدیریت‌های استان و تغییر در بدنه استانداری ایجاد کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه اگر بین مردم کوچه و بازار گزارش میدانی داشته باشید گوشت و خون مردم اصفهان با ارزش های دینی آمیخته شده است، تصریح کرد: باید افرادی متعهد به ارزش های دینی را برای جایگاه‌های مختلف انتخاب کنید.

وی با بیان اینکه زاینده رود اصلی ترین مطالبه مردم اصفهان است، ابراز داشت: اگر در اتاق ها برای زاینده رود تصمیم درست گرفته شود دیگر شاهد تجمعات و شعارهای ناهنجار نخواهیم بود.

مردم اصفهان منتظر تحقق وعده رئیس جمهور برای زاینده رود هستند

حجت‌الاسلام لارگانی با اشاره به اینکه مردم اصفهان منتظر تحقق وعده رئیس جمهور برای احیای دایمی زاینده رود هستند، افزود: ما جلساتی را با معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیروی قبل داشتیم تا ستاد احیای زاینده رود راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور است، گفت: صنعت در حال رکود است و شاید ۳۰ تا ۴۰ درصد صنایع تعطیل و ۳۰ درصد با ۴۰ درصد ظرفیت کار می کنند و باید به این امور رسیدگی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه در دوران رکود باید صنعت حمایت شود، اضافه کرد: این در حالی است که فشارهای مالیاتی و بانکی بر صنایع اصفهان مضاعف شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال اشتغال و تولید است و ما با این برنامه ها و رفتارها نتیجه ای نخواهیم گرفت، ابراز داشت: میانگین بیکاری در اصفهان سه درصد از میانگین کشوری بالاتر است و باید در این زمینه دقت ویژه‌ای صورت گیرد.

بروکراسی‌ اداری سرمایه‌گذاران را از اصفهان فراری داده است

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به اینکه دولت برای اشتغال نمی‌تواند کاری را انجام دهد، افزود: برای این امر باید سراغ بخش خصوصی برویم و با برنامه های فعلی استفاده از بخش خصوصی امکان ندارد.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان بروکراسی ها سرمایه‌گذاران را فراری داده اند و باید به بخش خصوصی که دلسوزان نظام هستند بها دهید تا مشکل اشتغال، تولید و وابستگی‌هایی که دارد ایجاد می‌شود از بین برود.

انتهای پیام/مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.