سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:32 - سه شنبه 27 اسفند 1392

نانوایان ورزنه مشکلات برکت سفره ها را بررسی کردند

جلسه ای با حضور نانوایان بخش در خصوص بررسی مشکلات و ساماندهی نانوایی ها و پخت منظم نان محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: در  ابتدای این جلسه صادقی بخشدار بن رود ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حاضرین در جلسه در خصوص مشکلات توزیع آرد، نوع و کیفیت نان، نحوه تعامل با مسافران در ایام نوروز و …. مطالبی بیان نمود.

Vater-Mark47555

در ادامه نمایندگان نانوایی ها هر کدام به طور مجزا در مورد مسائل و مشکلات واحد صنفی خود از جمله کمبود سهمیه آرد جهت پخت، نحوه توزیع آرد، عدم دارا بودن مجوز بعضی از نانوایی ها به خصوص نانوایی های خانگی، قیمت آرد و…. مطالبی بیان نمودند.

در ادامه آقایان محمدی مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی والفجر ورزنه و نماینده توزیع آرد در بخش در زمینه نحوه توزیع آرد و سهمیه نانوایی ها و تلاش جهت افزایش سهمیه آرد و جلوگیری از ایجاد هر گونه تنش در بخش در زمینه توزیع آردمطالبی بیان کرد.

محمدی مسئول دفتر فنی بخشداری در زمینه سهمیه آرد هر  نانوایی  و سهمیه آرد خانگی،  سلطانی نماینده صنعت معدن و تجارت در زمینه نوع و کیفیت و قیمت نان و سهمیه آرد نانوایی ها و حیدری رئیس شورای اسلامی شهر ورزنه در زمینه خدمات رسانی نانوایی ها در ایام نوروز  به مسافران و پخت نان با توجه به شیفت بندی مطالبی بیان نمودند.

در پایان عطایی شهردار ورزنه در زمینه کیفیت نان در بخش، نحوه توزیع آرد و تلاش جهت افزایش سهمیه نانوایی ها در ایام نوروز مطابی بیان نمود.که موارد ذیل مورد تأیید حاضرین در جلسه قرار گرفت.

شهردار ورزنه

1- مقرر گردید تا پایان فروردین ماه سال 1393 با هماهنگی فرمانداری، جلسه ای با حضور بخشدار محترم ، نماینده محترم فرمانداری، نماینده محترم صنعت معدن وتجارت و نماینده محترم نانوایان جهت پیگیری مسائل و مشکلات نانوایان تشکیل گردد.

2-مقررگردید نماینده  صنعت، معدن وتجارت در زمینه افزایش سهمیه آرد نانوایان پیگیری های لازم را انجام نمایند.

3-مقرر گردید نانوایی ها در ایام نوروز بر اساس لیست کشیک  ارسالی با ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی و پخت نان اقدام نمایند.

4-مقرر گردید مجدداً در اوایل سال آینده با حضور نانوایان جهت رفع مشکلات آنان جلسه ای تشکیل گردد.

Vater-Mark4412 Vater-Markوو

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.