سرویس: اقتصادی 17:24 - سه شنبه 09 آبان 1396

نایب رئیس اتحادیه سازندگان پلاستیک اصفهان

اجناس فروشگاه‌های «2 هزار تومانی» از نظر بهداشتی مورد تأیید نیست

نایب رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک و ملامین اصفهان با بیان اینکه اجناس فروشگاه‌های “۲ هزار تومانی” دارای ناخالصی هستند، گفت: برخی از این کالاها از نظر بهداشتی مورد تأیید نیست و برای مصرف‌کننده ضرر دارند.

به گزارش اصفهان شرق، جواد حاجی علیزاده درباره اجناسی که در فروشگاه‌هایی با عنوان “2 هزار تومانی” به فروش می‌رسد، اظهار داشت: علت تفاوت قیمت در این فروشگاه‌ها با پلاسکوها ضخامت و کیفیت اجناس است.

وی افزود: اجناسی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند، از‌نظر ضخامت نازک‌تر و از‌نظر مواد اولیه دارای ناخالصی هستند. البته در این فروشگاه‌ها اجناس درجه یک با ضخامت بسیار ظریف و نازک هم موجود است.

نایب رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک و ملامین با بیان اینکه بیشتر این ظروف برای مصارف خوراکی بوده، تصریح کرد‌: برخی از این کالاها از نظر بهداشتی مورد تأیید نیست و برای مصرف‌کننده ضرر دارند.

وی گفت: اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک و ملامین نظارتی بر نوع اجناس درحال فروش این مغازه‌ها ندارد و تنها درصورتی بر این کالاها نظارت می‌شود که اداره بهداشت از اتحادیه درخواست داشته باشد.

علیزاده با بیان اینکه فروشگاه‌های ” 2 هزار تومانی” برای بازگشایی از اتحادیه مجوز دریافت می‌کنند، تصریح کرد: 99 درصد از کالاهای عرضه شده در این فروشگاه‌ها ایرانی و تنها یک درصد این اجناس ساخت کشور چین هستند.

وی با بیان اینکه برخی از اجناس به فروش رفته در مغازه‌های “2 هزار تومانی” بیشتر از دیگر مغازه‌ها به فروش می‌رسد، گفت: قیمت تمام شده برخی از اجناس در این گروه از فروشگاه‌ها بیشتر از 2 هزار تومان و برخی کمتر از این مبلغ بوده و مغازه‌داران میانگین اجناس را محاسبه کرده و همه اجناس را 2 هزار تومان می‌فروشند.

نایب رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک و ملامین اصفهان با بیان اینکه استقبال مردم از این گروه از اجناس بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: با وجود فروش بسیار زیاد این گروه‌، مغازه‌داران پلاسکو اعتراضی در این زمینه نداشته و مشکلی برای آنها ایجاد نشده است.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.