سرویس: تولیدی 20:28 - دوشنبه 08 آبان 1396

به همت منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصراصفهانی؛

ویزیت رایگان 800 نفر از مردم شهر تودشک و روستاهای همجوار/تصاویر

همزمان با هفته پدافند غیرعامل ویزیت رایگان مردم شهر تودشک و روستاهای همجوار با حضور اکیپ بهداشت، امداد و درمان منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصراصفهانی صورت گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با هفته پدافند غیرعامل ویزیت رایگان مردم شهر تودشک و روستاهای همجوار با حضور اکیپ بهداشت، امداد و درمان منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصراصفهانی صورت گرفت.

این اکیپ به سرپرستی دکتر فرهاد اقبالی مسئول بهداری پایگاه پدافند هوایی شهید عسکری هاشم آباد و دیگر پزشکان و کارشناسان این پایگاه و ارائه خدمات به 800 نفر از مراجعه کنندگان به مدت دو روز در محل دارالقرآن شهر تودشک صورت گرفت که شامل پزشک عمومی، متخصص داخلی، متخصص قلب و عروق، کارشناس مامایی، روانشناس، فیزیوتراپ و دامپزشک بوده است.

پزشکان اعزامی در حرکتی خداپسندانه به این امر خیر همت گماشته بودند و برای مددجویانی که پس از معاینه نیاز به دارو داشتند، نسبت به تحویل دارو به صورت رایگان در همان مکان اقدام می کردند.

همچنین امیرسرتیپ ذیقیمت جانشین نیروی انسانی ستاد کل ارتش، حجت الاسلام مرادی حجت الاسلام بهشتی، رئیس و جانشین عقیدتی سیاسی پایگاه پدافند هوایی شهید عسکری هاشم آباد، امام جمعه شهر تودشک حجت الاسلام احمدی نسب، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تودشک از این گروه پزشکی و فعالیت آن ها بازدید کردند.

انتهای پیام/علی عموحیدری

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.