سرویس: سیاسی 08:00 - دوشنبه 08 آبان 1396

آیت الله جنتی در جمع کارکنان سپاه صاحب‌الزمان (عج):

بر اساس آموزه های قرآن نباید به شیطان اطمینان کرد/ آمریکا شیطان بزرگ است

آیت الله جنتی گفت: در قرآن بارها به دشمنی شیطان با انسان و عدم پایبندی او به وعده‌هایش و اینکه نباید به او اطمینان کرد تأکید شده، امام(ره) فرمودند امریکا شیطان بزرگ است و ما باید مراقب مکر آن ها باشیم.

به گزارش اصفهان شرق، دبیر شورای نگهبان در جمع کارکنان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:شما پاسداران باید موقعیت خود را بشناسید و خودتان را بسازید و سعی کنید دشمنان انقلاب اسلامی را در تمام ابعاد سیاسی و اجتماعی بشناسید تا بتوانید از انقلاب پاسداری کنید.
آیت‌الله جنتی بابیان اینکه پاسداران باید شخصیت و اندیشه امام راحل را بشناسند گفت: امام رحمت‌الله چه درگذشته و چه در حال امام است شما باید حتماً صحیفه نور و صحیفه امام رحمت‌الله را مطالعه کنید، سخنان امام کهنه نمی‌شود و همین‌الان ما را هدایت می‌کند.
وی گفت:امام (ره) در حالی اسلام را زنده کرد و به ما عزت داد که دشمنان به جهان اسلام تلقین می‌کردند که اسلام باعث عقب‌ماندگی است.
امام‌جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد :برخی سخنان، کوتاه هستند ولی بر تمام عالم تأثیر می‌گذارند مانند جمله هیهات من الذله امام حسین (ع) این جمله در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما اثر گذاشته و می‌گذارد.
دبیر شورای نگهبان گفت:این جمله امام راحل که فرمود ما می‌توانیم هم، همین‌طور است امام این خودباوری را به ملت ما داد که آموزه‌های قرآن که توانست، در صدر اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت بکشاند امروز هم می‌تواند.
آیت‌الله جنتی افزود:با این‌وجود بعد از معجزه انقلاب و امام راحل، هنوز عده‌ای سکولار این تفکر که برای سامان یافتن کشور باید دست به دامان غرب بود را به جامعه القا می‌کنند و این افراد در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور وجود دارند.
وی بابیان اینکه ما باید خودمان را بر اساس قرآن بسازیم و راه شهدا را ادامه دهیم گفت: مبادا در نماز کوتاهی کنید به نماز به‌اندازه ستون دین بودنش اهمیت بدهید شهید حججی خودش را از کودکی و نوجوانی ساخته بود که خداوند به‌واسطه‌ی این شهید تجدید حیاتی برای انقلاب ایجاد کرد.
آیت‌الله جنتی افزود :همه شهدا در محضر خداوند عزیزند اما این مسئله کوچکی نیست که خداوند به‌واسطه این شهید موجی را در داخل و خارج کشور ایجاد کرد و حتماً حکمتی دارد.
دبیر شورای نگهبان افزود: در قرآن بارها به دشمنی شیطان با انسان و عدم پایبندی او به وعده‌هایش و اینکه نباید به او اطمینان کرد تأکید شده، امام(ره) فرمودند امریکا شیطان بزرگ است و ما باید مراقب مکر آن باشیم .
امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه سپاه گفت:مگر سپاه چه کرده که دشمن این‌قدر از آن حساب می‌برد؛ سپاه امنیت را برای کشور فراهم کرده و آن‌ها می‌دانند که اگر سپاه نبود آن‌ها می‌توانستند به این مملکت برگردند و دست‌درازی کنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.