اصفهان شرق

استفاده از اعتبارات نفت و گاز برای بخش کوهپایه تحولی در تسریع حل مشکلات است

کدخبر: 149248
1396/08/07 در ساعت 16:16

به گزارش اصفهان شرق، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار کوهپایه با حضور احمد رضوانی فرماندار شهرستان اصفهان و دیگر مسئولین استانی و بخش برگزار شد.

در این مراسم از پیگیری و زحمات اکبر تودشکی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و حسین ثالثی به عنوان بخشدار جدید کوهپایه معرفی شد.

قدمت و ویژگی های بخش کوهپایه

رییس شورای بخش کوهپایه با اشاره به قدمت و ویژگی های بخش کوهپایه گفت: بخش کوهپایه توجه بیشتری را در کلیه امور می طلبد تا بتواند در کلیه انجام عمرانی پیش رو موفق باشد.

احمد لطفی ادامه داد: مردم بخش کوهپایه از مسئولین استانی و کشوری تبدیل بخش به شهرستان را انتظار داشته و از فرماندار شهرستان اصفهان کمک و پیگیری این موضوع را خواستار هستند.

مشکلات کوهپایه از زبان بخشدار سابق

بخشدار سابق کوهپایه ضمن تشکر از تمامی افرادی که در این مدت با او همکاری داشتند، اظهار کرد: حسین ثالثی انسان فرهیخته و ارزشی و یک وزارت کشوری به تمام معناست.

اکبر تودشکی ادامه داد: در انتخابات اخیر یک روستای دیگر در بخش به جمع روستاهایی که دارای شورا هستند اضافه شد و در سر شماری اخیر امکان این فراهم آمد که سه روستای دیگر نیز بتواند شورای مستقل داشته باشد.

وی افزود: مشکلات آب شرب بخش، اصلاح شبکه های انتقال آب روستایی، تأمین آب شهرک صنعتی تودشک و زیر گذر شهر سجزی از مشکلات حال حاضر بخش است.

استفاده از اعتبارات نفت و گاز برای بخش کوهپایه تحولی در تسریع حل مشکلات است

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان اصفهان صداقت، اعتقاد به ارزش ها و فرزند شهید را از صفات بارز اکبر تودشکی بر شمرد و گفت: مدت هفت سال فعالیت تودشکی به عنوان بخشدار بخش کوهپایه قابل احترام و ستودنی است.

رضوانی ادامه داد: امیدواریم حسین ثالثی بتواند در این راه پیش تر از پیش موفق و از پتانسیل های بخش کوهپایه برای پیشرفت بخش استفاده کند.

وی افزود: استفاده از اعتبارات نفت و گاز برای بخش کوهپایه تحولی در تسریع حل مشکلات است که تأمین حدود شصت درصد اعتبارات از این راه انجام شده و می تواند سرآغاز تحولی بزرگ باشد.

فرماندار اصفهان اظهار کرد: ترمیم اتوبان اصفهان کوهپایه، مشکلات شهرک های صنعتی کوهپایه، تودشک و سجزی و بحث گردشگری از جمله موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ جمشید حسینی