سرویس: چند رسانه ای 16:32 - شنبه 06 آبان 1396

آیت الله جنتی:

خاطرات شهدای مدافع حرم در قالب کتاب چاپ شود

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: خاطرات شهدای مدافع حرم نیز باید همانند شهدای دفاع مقدس در قالب کتاب چاپ شود تا یاد آنها در تاریخ این کشور جاودان مانده و الگویی برای جوانان قرار گیرد.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌ الله احمد جنتی پیش از ظهر شنبه با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم ولایت‌مدارانه در مسیر دفاع از انقلاب و دفاع مقدس حرکت و به وظیفه خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه محسن حججی در مسیر ائمه اطهار (ع) گام برداشت، افزود: امنیت کشور و آسایش ملت، مدیون جان‌فشانی و از خود گذشتگی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است.

ویژگی‌های شهید حججی، عزت وی را در دنیا در پی داشت

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وجود شهید بزرگوار حججی به ویژگی‌های نابی همچون تقوا، اخلاص احترام به پدر و مادر و نزدیکان آراسته بود، ابراز داشت: شهید حججی با شهامت مثال زدنی در برابر دشمنان ایستاد و ویژگی‌های خاص ای نشهید بزرگوار عزت وی را در میان مسلمانان، شعیان و آزادگان دنیا در پی داشت.

وی زندگی و اخلاق شهید حججی را الگویی برای جوانان امروز برشمرد و گفت: خاطرات شهدای والامقام مانند شهدای مدافع حرم نیز باید همانند شهدای دفاع مقدس در قالب کتاب چاپ شود تا یاد آنها در تاریخ این مرز و بوم جاودان مانده و الگویی برای جوانان و نسل‌های آینده نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.