اصفهان شرق

حسینیه چهارده معصوم هرندی ها آماده پذیرایی از 300 زائر اربعین در کربلا خواهد بود

کدخبر: 148984
1396/08/06 در ساعت 00:10

به گزارش اصفهان شرق، نسیم معنویت اربعین این روزها روح و روان هر عاشقی را مملو از عطر کربلا می کند و چه سخت است که هر روز زائران زیادی را به سمت کربلا بدرقه کنی و خودت تماشاچی این اجتماع بزرگ جهانی باشی و به حال آنها غبطه بخوری.

سرزمین کربلا منتظر همه عشاق است تا فریاد لبیک یا حسین را در اجتماعی بزرگ به دنیا مخابره کند و همه ما می خواهیم سهمی در این اجتماع داشته باشیم تا بگوییم برای حسین(ع) و اهل بیتش سر و جان می دهیم و آماده پذیرایی از زائرانش هستیم.

موکب اباعبدالله الحسین(ع) شرق اصفهان، از روستای روران عازم کربلاست و مردم در بدرقه این موکب اشک شوق ریخته و هر یک می خواهد حتی به یک قرص نان، در پذیرایی از زائران سهیم باشد.

در شهری دیگر از شرق اصفهان، حاج هدایت الله ناظمی از هرند، بانی و خیر ساخت حسینیه بزرگ چهارده معصوم در یک کیلومتری حرم مطهر امام حسین(ع) شده و امسال اولین سال خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) است.

وی در گفتگو با اصفهان شرق از آماده سازی این حسینیه تا چند روز آینده خبر داد و گفت: تا کنون حدود 450 میلیون تومان برای ساخت طبقه اول این حسینیه هزینه شده و امسال برای اولین بار، این حسینیه آماده پذیرایی از 300 زائر پیاده روی اربعین است.

وی تصریح کرد: درکنار این حسینیه قرار است موکب اباعبدالله برپا شود تا بتوان خدمات ارزنده تری را به زوار ارائه داد.

ناظمی با بیان اینکه این حسینیه به صورت وقف ساخت شده و در آینده نیز دو طبقه دیگر حسینیه تکمیل می شود، اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران افتخار هر فرد است و با ساخت این حسینیه درصددیم تا خدمات مطلوب با هزینه کم را به عاشقان زیارت ارائه کنیم.

حسینیه چهارده معصوم واقع در خیابان میثم تمار آماده پذیرایی از زائران پیاده روی اربعین خواهد بود.

عکس از میلاد ناظمی

انتهای پیام/ ز ش