سرویس: اخبار شهرستان 14:56 - جمعه 05 آبان 1396

صبح امروز برگزار شد؛

میثاق بانوان بسیجی روستای روران با سردار بی سر نجف آباد

بسیجیان خواهر روستای روران از توابع بخش براآن جنوبی، صبح امروز در قالب هیئتی 40 نفره به شهر شهید پرور نجف آباد رفته و با آرمان های شهید محسن حججی تجدید میثاق بستند.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز و مصادف با بدرقه کاروان موکب اباعبدالله روستای روران از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان، بسیجیان خواهر روستا در قالب هیئت 40 نفره به نام حضرت رقیه(س) به نجف آباد رفتند تا با شهدای این شهر خصوصا شهید محسن حججی تجدید میثاق ببندند.

در این مراسم، برنامه های جانبی نظیر، نشست روشنگری با موضوع ایثار و تربیت صحیح فرزند برپا شد تا خواهران بسیجی با الگو گرفتن از ارمان های شهدا، اشنا و در زندگی خود به کار گیرند.

فرمانده پایگاه بسیج نجمه در جمع بسیجیان خواهر گفت: نگاه ما به معقوله شهادت نباید به یک حضور خلاصه شود بلکه باید بتوان ارزش های دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام را به صورت جزئی در بین خانواده ها نشر دهیم.

مریم شجاعی بیان کرد: پایگاه بسیج روستای روران در این چند سال برنامه های مختلفی را در خصوص نشر فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده است که می توان به اکران فیلم عمار، اکران فیلم هنگامه همزمان با ورود شهید اسحاقیان به اصفهان، برگزاری جلسات شبانه با عنوان میثاق با شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و حضور در یادمان های شهدا اشاره کرد.

وی تاکید کرد: شهید حججی نماد شهدای مدافع حرم بود و همه ما موظفیم با تاسی از فرهنگ شهدا برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام قدم های عملیاتی را برداریم تا بتوان برنامه های بسیج را به سمت کیفیت بهتر سوق دهیم.

این برنامه با حضور روحانیت معزز و همچنین اعضای خواهر کاروان موکب اباعبدالله الحسین(ع) پیش از ظهر امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.