سرویس: غیر تولیدی 13:11 - پنجشنبه 04 آبان 1396

نماینده مردم سمیرم در مجلس مطرح کرد

بیان مشکلات مختلف آبی استان اصفهان در جلسه با وزیر پیشنهادی نیرو/ اردکانیان: تشکیل اتاق فکر ویژه برای آب

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز دوشنبه جلسه‌ای با حضور وزیر پیشنهادی نیرو و مجمع نمایندگان استان اصفهان داشتیم و دغدغه نمایندگان در خصوص تونل سوم کوهرنگ، طرح انتقال آب به بن و بروجن و حق‌آبه‌های آب و مسائل مرتبط با زاینده‌رود توسط نمایندگان مطرح شد.

به گزارش اصفهان شرق، اصغر سلیمی در خصوص ارزیابی خود از وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: روز دوشنبه جلسه‌ای با حضور وزیر پیشنهادی نیرو و مجمع نمایندگان استان اصفهان داشتیم و دغدغه نمایندگان در خصوص تونل سوم کوهرنگ، طرح انتقال آب به بن و بروجن و حق‌آبه‌های آب و مسائل مرتبط با زاینده‌رود توسط نمایندگان مطرح شد.

وی با بیان اینکه شهرستان سمیرم در حوزه آب مشکلاتی را دارد، افزود: با توجه به اینکه سمیرم منابع آب زیادی دارد اما در این چند سال روی رودخانه ماربر سدی زده نشده و امکاناتی برای برداشت آب نیست که در همین زمینه نارضایتی‌هایی مردم دارند، این مسائل به وزیر پیشنهادی برای چاره‌اندیشی اعلام شد.

نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه خاص ما از وزیر نیرو در خصوص تخصیص‌هایی است که به صورت غیرکارشناسی داده می‌شود و انتظار داریم وزیر این مسائل را به صورت دقیق تدوین و ضمن برطرف کردن اختلافات استانی برای حل این مشکلات راه حلی دقیق و علمی پیدا کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: اردکانیان نیز در این جلسه با بیان اینکه برای حل مشکلات آبی در کشور برنامه دارد، اعلام کرد به صورت کارشناسی مشکلات آب را بررسی خواهیم کرد و یک اتاق فکر ویژه برای آب تشکیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته وزیر پیشنهادی نیرو برنامه‌های خوبی برای مشکلات آب در کشور دارد و بنده به وی رأی خواهم داد و امیدواریم بتواند رأی سایر نمایندگان را برای تصدی این وزارت‌خانه جلب کند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.