سرویس: اخبار شهرستان 02:04 - پنجشنبه 04 آبان 1396

همراه با موکب اباعبدالله الحسین(ع) شرق اصفهان باشیم؛

وداع باشکوه مردم ولایتمدار روستای روران با کاروان موکب اربعین

ویژه برنامه بدرقه از موکب اباعبدالله الحسین(ع) شرق اصفهان، باحضور مردم روستای روران در دو شب برگزار خواهد شد تا همه مردم بتوانند سهیم در برپایی موکب در کربلا باشند.

به گزارش اصفهان شرق، امشب برنامه بدرقه مردمی از کاروان موکب اربعین روستای روران، در پایگاه بسیج روستا و با حضور زنان و مردان مومن و شهید داده روستا برگزار شد.

قرار است نظیر این مراسم، فردا شب راس ساعت 20 برای شب دوم برپا شود تا سیل عاشقان به اباعبدالله روانه کربلا شده و هر فردی به نوعی در اجتماع بزرگ اربعین سهیم باشد.

در مراسم امشب، حجت الاسلام علی شجاعی روحانی جوان روستا با بیان اهمیت پیاده روی اربعین گفت: هر کس می تواند با حضور و یا کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر این پیاده روی کمک کند تا بتوان هر ساله شاهد حضور انبوه میلیون ها عاشق بود.

وی تاکید کرد: اربعین بیش از آنکه حسینی باشد، امام زمانی است و قطعا مراسم اربعین ترویج فرهنگ امام زمانی بسترسازی برای ظهور آن حضرت است.

مسئول فرهنگی موکب در حاشیه مراسم امشب به بارگیری وسایل موکب در صبح جمعه پنجم آبان ماه خبر داد و گفت: حرکت کاروان به سمت گلزار شهدای پیله وران به منظور میثاق با امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری در عصر روز جمعه برگزار و مردم از سراسر منطقه براآن جنوبی برای وداع با کاروان موکب اربعین راهی گزار شهدا خواهند شد.

حجت الاسلام روح الله امینی افزود: حرکت کاروان موکب به سمت کربلای معلی در روز شنبه ششم آبان ماه از درب پایگاه بسیج انجام خواهد شد و مردم در حرکتی نمادین به استقبال این کاروان خواهند رفت.

وی تاکید کرد: مردم با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به موکب، توانستند موکب را در میزبانی از زائران پیاده روی کربلا یاری دهند و دریافت این کمک ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.