سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 11:46 - سه شنبه 27 اسفند 1392

امام جمعه ورزنه

اطلاع رسانی دقیق وظیفه خبرنگار است

امام جمعه ورزنه در راستای افتتاح دفتر نمایند گی اطلاعات و اخبار شهر ورزنه گفت: یکی از عوامل مهم در تحقق اهداف دفتر نمایند گی اطلاع رسانی دقیق و به روز اخبار و مشکلات بخش است.

به گزارش اصفهان شرق: در راستای افتتاح دفتر نمایند گی خبر شهر ورزنه با حضور فرماندار اصفهان و طرفه معاون عمرانی استانداری، حسنعلی قطبی نیروی جوان و پر انگیزه شهر ورزنه در بحث اطلاع رسانی اخبار به عنوان خبرنگار این دفتر معرفی شد.

حجت الاسلام حمید رضا صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه در این راستا با اشاره به پیگیری های انجام گرفته در خصوص دفتر نمایند گی اخبار توسط مسئولین بخش اظهار داشت: پیگیری های مثبت و مفید شورای شهر، شهردار و بخشدار شهر ورزنه در جهت ایجاد دفتر خبری بسیار مفید و در بهبود شرایط موثر می باشد.

Vater-Markهخهخ

وی انگیزه ی حسنعلی قطبی در بحث اطلاع رسانی اخبار را بالا خواند و افزود: از عوامل تحقق و پیگیری مشکلات اطلاع رسانی دقیق اخبار و رساندن آن به گوش مسئولین است و در این زمینه خبرنگار معرفی شده این دفتر انگیزه بالایی را در رابطه با رساندن اخبار موثق داراست.

امام جمعه شهر ورزنه وظیفه خبرنگار در اطلاع رسانی اخبار را مهم دانست و گفت: اطلاع رسانی دقیق از مشکلات، وظیفه ی خبرنگار است و در این جهت مسئولین هم نقش اساسی در همکاری با خبرنگاران خواهند داشت و در این رابطه مسئولین بخش بن رود موفق و پر تلاش گام بر می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.