سرویس: اجتماعی » حوادث 17:12 - چهارشنبه 03 آبان 1396

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی

راز سقوط متهم از طبقه چهارم دادسرا

عصر سه‌شنبه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که جوانی را بر روی زمین نشان می‌داد و خبر از خودکشی وی به دلیل بی‌عدالتی دادگاه داده بود.

به گزارش اصفهان شرق، عصر سه‌شنبه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که جوانی را بر روی زمین نشان می‌داد و خبر از خودکشی وی به دلیل بی‌عدالتی دادگاه داده بود.

در توضیح این فیلم نوشته شده بود: «خودکشی جوان ۲۵ ساله به دلیل بی عدالتی دادگاه/ هفته قبل این جوان موتورسوار با ماشین مدیر ارشاد تصادف کرده و با هم درگیر شدند که دادگاه بدون توجه به حرف‌های او به مدیر حق می‌دهد، اونیز خودکشی می‌کند».

اما این فیلم از لحظه پس از سقوط متهمی از طبقه چهارم یکی از مجتمع‌های قضایی اصفهان بوده است و مربوط به اتفاقی بود که ۲ هفته گذشته در حین رسیدگی به پرونده وی رخ داده و عکس و خبرش نیز در رسانه‌ها منتشر شد.

در پیگیری این خبر، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در توضیح این خبر با اشاره به اینکه یک هفته است که در تهران به سر می برد، اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم پیش مرد موتور سواری که تبعه ایران هم نبود به ماشین اداره ارشاد زد و بعد هم فرار کرد، بنده حتی در ماشین هم نبودم، تنها ماشین متعلق به ارشاد بوده است.

وی افزود: حتی بعد از این اتفاق او را به بیمارستان می‌رسانند تا مداوا کنند اما از آنجا هم فرار می‌کند و ما از او بی خبریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ دادگاه و شکایتی هم در کار نبود، تصریح کرد: با وجود آنکه راکب موتور هم مقصر بود کلیه خسارت به عهده ارشاد افتاد.

ارزانی در پایان یادآور شد: پیگیر هستیم تا مشخص شود این فیلم را چه کسی در فضای مجازی منتشر کرده است.

امروز احمد خسروی‌وفا رئیس دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها با رد این شایعه اعلام کرد: شایعات درگیری فردی با مدیر کل ارشاد و بی عدالتی دادگاه در فضای مجازی را تکذیب می‌کنم، رسیدگی به این پرونده در دادسرا تازه آغاز شده بود که این فرد اقدام به خودکشی کرد.

خسروی وفا با تاکید براینکه مدیرکل ارشاد شاکی این فرد نبوده و این موضوع نیز تکذیب می‌شود، گفت: این فرد وقتی در سالن انتظار با فردی که پرونده مهم دیگری که جنبه جزایی فوق العاده مهم داشته و شاکی خصوصی آن برای شکایت مراجعه کرده بود، مواجه می‌شود تصمیم آنی گرفته و خود را به پایین پرتاب می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته است و یک نفر از معاونان دادستان مسئول پیگیری حادثه شده است و تقصیر و کوتاهی از ناحیه دستگاه قضایی دیده نشده است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

0 نظر در مورد “راز سقوط متهم از طبقه چهارم دادسرا”

  1. حسن گفت:

    من فیلمی که در شبکه ها مجازی پخش شده دیدم ، پدر محمد در آن فیلم واضح میگه به خاطر یک آینه بغل برای محمد حکم زندان بریدن . اون هم خودش رو از ساختمان پرت کرد پایین .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.