سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:39 - سه شنبه 27 اسفند 1392

در آستانه سال نو

سطر آخر اقدامات مثبت شهرداری حسن آباد در سال 92

با فرا رسيدن سال نو حوزه خدمات شهري شهرداری شهر حسن آباد با اقدامات خود چهره ي شهر را جهت استفاده بهینه مسافرين و شهروندان تغيير داد.

شهردار شهر حسن آباد در گفتگويي كوتاه با خبرنگار اصفهان شرق به اقدامات انجام شده در استانه فرا رسيدن سال جديد اظهار داشت:

شهرداری جهت ايجاد يك فضاي شاداب و مناسب اقدام به گل كاري و كاشت نهال در ميادين اصلي و بلوارهاي سطح شهركرده است تا بتوان با ایجاد محیطی شادی آفرین، جهت بهبود روحیه مثبت شهروندان گام برداشت.

ايرواني در ادامه افزود: آذين بندي سطح شهر با نصب بنر و پلاكارد و نصب لامپ هاي رنگي، شست و شوي معابر، تابلوها و درختان، رنگ آميزي جداول، مرمت و تعويض لامپ چراغ هاي برق با همكاري اداره برق، لكه گيري معابر و تعمير ترانشه هاي موجود در خيابانها و بازسازي و بازبيني تابلو هاي معيوب و آسفالت خيابان ورودي شهرك فجر و بلوار خليج فارس از اقدامات شهرداري مي باشد.

وي در ادامه با اشاره به جشنواره شعر و گویش چنين گفت: امسال اعضاي شورا و شهرداري براي اولين بار در منطقه جشنواره اي  تحت عنوان شعر و  گويش و موسيقي محلي را برگزار مي كند كه در روزهاي 5، 6و 7 فروردين در سالن ورزشي پورياي ولي برگزار خواهد شد. هم چنين شوراي اسلامي جهت رفاه حال شهروندان با پيگيري هاي انجام شده با اداره بازرگاني اقدام به تهيه و توزيع ميوه و كالاهاي اساسي در ايام نوروز كرده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.