سرویس: اجتماعی » علمی 09:37 - سه شنبه 27 اسفند 1392

عیدانه کتابخانه عمومی هرند به شهروندان

درآستانه ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمة الزهرا(س) و همزمان با فرارسیدن عید باستانی نوروز، کتابخانه عمومی هرند اقدام به توزیع بسته هایی با عنوان عیدانه فرهنگی نمود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: علی امینی مسئول کتابخانه عمومی  هرند در این باره گفت: این بسته ی فرهنگی شامل  مجموعه آموزشی گزارش های راهبردی رسانه با موضوع جنگ نرم و سونامی دیجیتال، کتاب انوارآسمانی از فضایل رحمانی با موضوع آشنایی با فضیلت  قرائت سوره های قرآن، کتابچه ی ولایت فقیه، نرم افزار دانشنامه جامع امام زمان(عج)، کتاب شعر ویژه کودکان، مجموعه ای از آهنگهای مناسب کودکان با عنوان سیب، معرفی طرح کتاب من، بروشورمعرفی اجمالی کتابخانه عمومی هرند می باشد.

مسئول کتابخانه عمومی هرند هدف از این اقدام را ضمن ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، آشنایی مردم با شخصیت و سیره ائمه اطهار و تحولات فرهنگی و ارتباطاتی و نوعی لذت کتاب خواندن بیان نمود.

DSC06819

وی در ادامه تصریح کرد: بدون شک توزیع محصولات فرهنگی شامل کتاب و لوح های فشرده می تواند نقش و تأثیر بسزایی در فرهنگ سازی هر چه بیشتر در راستای جذب و تمایل افراد به کارهای فرهنگی داشته باشد.

امینی در پایان از راه اندازی بخشی به عنوان تاریخ و فرهنگ شهر هرند در کتابخانه عمومی هرند در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بخش کلیه منابع و اسناد فرهنگی و تاریخی که مربوط به شهر هرند می باشد را جمع آوری و مورد بازید عموم مردم قرارمی دهد و از عموم مردم درخواست می کنم که هرگونه اثری در مورد تاریخ و فرهنگ هرند که در اختیاردارند تحویل کتابخانه دهند تا با نام خودشان  مورد بازدید و مطالعه ی عموم قرار گیرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.