سرویس: اقتصادی 10:42 - چهارشنبه 03 آبان 1396

با توجه به واریز در روزهای آینده؛

حداقل سود هر فرد از سهام عدالت چقدر است؟

سود سهام عدالت از روزهای آینده به حساب مشمولین واریز خواهد شد که این سود قرار است در سه مرحله و با توجه به دهک بندی افراد جامعه صورت گیرد و حداقل دریافتی بر هر نفر 50 تا 60 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق،  با توجه به بسته شدن سامانه سهام عدالت از روز گذشته جهت تکمیل آورده سهام، خبرهایی مبنی بر واریز سود سهام عدالت در روزهای آینده شنیده می‌شود.

به علاوه هنوز 12 میلیون نفر از مشمولین سهام عدالت همچنان شماره شبای خود را به سامانه ارائه نکرده‌اند و بیشترین سهم از ارائه شماره شبا مربوط به اعضای کمیته امداد و بهزیستی است.

در این میان تنها تعداد اندکی از 47 میلیون نفر اقدام به تکمیل موجود سهام خود تا سقف یک میلیون تومان کرد‌ه‌اند و اکثر سهامداران دارای سهام 532 هزار تومانی هستند که سود سهام این افراد حدود 700 هزار تومان پیش‌بینی شده و هنوز رقم دقیق آن مشخص نیست و این در حالی است که افرادی که سرمایه خود را تکمیل و یا از اعضای کمیته امداد و بهزیستی باشند حداقل 150 هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

سود مشمولین سهام عدالت از یک تا سه مرحله پرداخت می‌شود که بسته به ارزش سهام مبلغ و سود تعیین خواهد شد که رقم آن 40، 80 و 120 هزار تومان خواهد بود.

البته بعضی از مشمولان در سال‌های گذشته مبلغی را به عنوان سود از دولت دریافت کرده‌اند که این مبلغ از 532 هزار تومان ارزش سهام کسر خواهد شد و سایرین با توجه به ارزش فعلی سهام سود دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است مشمولینی که به هز میزان سود سهام دریافت کرد‌ه‌اند از ارزش سهام عدالت کسر خواهد شد که در این میان برخی تا 120 هزار تومان سود دریافت کرده‌اند که ارزش سهام آن‌ها 412 هزار تومان خواهد که این افراد اگر عضو کمیته امداد و بهزیستی نبوده و ارزش سهام خود را تکمیل نکرده‌باشند حدود 50 هزار تا 60 هزار تومان سود دریافت می‌کنند که به نسبت دارایی این سود افزایش یا کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/میزان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.