سرویس: گفتگو 23:29 - دوشنبه 01 آبان 1396

دارنده مدال طلا کشوری در رشته ووشو:

مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم/ شرکت در مسابقات جهانی آرزوی ورزشکار شرق اصفهانی

محمد حسام قادری دارنده مدال طلای کشوری در رشته ووشو، همه تلاشش را می کند که بتواند در مسابقات جهانی حضور یابد.

دارنده مدال طلا کشوری در رشته ووشو در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به اینکه در ورای موفقیت های بزرگ افرادی دلسوز و حامی وجود دارند، گفت: این موفقیت را مدیون زحمات مربیان علیرضا صادقی و مهدی حیدری از شرق اصفهان هستم و در کنار مربیان تشویق ها از سوی پدر و مادرم و دایی ام همیشه مرا پر امید نگه می دارد.

محمد حسام قادری افزود: مدال طلای خود را به مدافعین حرم تقدیم میکنم و دوست دارم در آینده خود نیز یکی از مدافعین حرم باشم.

وی شرکت در مسابقات جهانی همراه با تیم ملی را آرزوی خود دانست و تصریح کرد: با تمرینات اختصاصی که هر روز انجام میدهم امیدوارم در مسابقات اتی نیز بتوانم مدال کسب کنم.

در ادامه این گفت و گو غلام رضا قادری پدر محمد حسام به خبرنگار اصفهان شرق گفت: وضعیت درسی محمد حسام خوب است و قطعا ورزش عامل مهمی در این شادابی در تحصیل به شمار می رود؛ با وجودی که پسرم سن کمی دارد و نه سال را به تازگی تمام کرده است.

وی افزود: محمد حسام از سه سالگی وارد ورزش و رشته ووشو شد و از 1391 به صورت حرفه ای در این رشته به تمرین پرداخت و امروز موفقیت پسرمان برای ما افتخار است.

غلامرضا قادری با اشاره به مدال های مختلف محمد حسام در مسابقات استانی و کشوری تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای موفقییت هر چه بیشتر محمد حسام به کار خواهم بست و امیدوارم که او بتواند همراه تیم ملی در مسابقات جهانی شرکت کند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.