سرویس: جهادومقاومت 13:21 - دوشنبه 01 آبان 1396

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

برهم زدن برنامه‌های دشمن در منطقه علت عصبانیت آنها از سپاه/ اولویت کار بسیج «مسجد محوری» است

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، گفت: سپاه در منطقه برنامه های بلند مدت استکبار جهانی را بهم ریخته و عصبانیت آن ها از این است که این نهاد انقلابی، برنامه های چندین و چند ساله امریکا و اسرائیل را درباره ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه ساقط کرده است.

به گزارش اصفهان شرق، جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، در جمع بسیجیان گردان های امام حسین(ع) در اردوی صحرایی مدافعان حرم، گفت: با گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی ایران امریکایی ها از هیچ توطئه و برنامه ریزی برای سرنگونی و از بین بردن نظام اسلامی فرو گذار نکرده اند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: تنها با گذشت10 روز از پیروزی انقلاب، اولین حمله و عملیات در آذربایجان غربی و کردستان توسط عده ای مزدور آمریکا، با حمله و غارت پادگان مهاباد صورت گرفت و نگذاشت طعم خوش پیروزی انقلاب بر کام ملت ایران بنشیند.

وی افزود: ترور مسئولان، توطئه تجزیه طلبی در نقاط مختلف کشور از سیستان، کردستان، خوزستان و ترکمن صحرا گرفته تا توطئه کودتا و حمله برای آزاد سازی جاسوسان خود و بعد از آن تجهیز عراق برای حمله به کشور، همه بخشی از توطئه های استکبار بر علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

نظام اسلامی 30 سال هیمنه آمریکا را درهم شکسته است
سردار فدا، خاطر نشان کرد: دشمن غافل از این است که در طول این 30 سال آن ملتی که هیمنه آمریکا را شکسته کسی جز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و هر روز بر دشمنی خود افزوده و ملت ایران را مورد هجوم و ناسزاگویی قرار می دهند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: این جمله امام راحل(ره) که فرمودند امریکا شیطان بزرگ است و مقام معظم رهبری که فرمودند دستی که امریکایی ها به سوی ما دراز کردند دست چدنی با پوشش مخملی است، بیش از هر زمانی برای ملت ما عیان شده است.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه افتخار ما این است که بر اساس شاخص امام راحل(ره) هرکجا دشمنان شما را مورد اهانت و توهین قرا دادند بدانید اقدامات شما موثر و مفید بوده است گفت: امروز دشمنان از ما به ستوه آمده اند و دهان به ناسزا گویی باز می کنند.

افتخار ما این است که بیشترین هجمه دشمن به سوی سپاه و بسیج است
سردار فدا تصریح کرد: ما افتخار می کنیم که بیشترین هجمه دشمنان، به سمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج و نیروی مردمی انقلاب اسلامی است و نشان از این دارد که اقدامات و ان شاءالله مسیر ما مورد رضایت خداوند متعال، حضرت ولی عصر(عج) ارواحنا فدا و ولی امر مسلمین جهان بوده است.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: عصبانیت دشمنان از این است که اقدامات سپاه در منطقه، برنامه های بلند مدت امریکا و استکبار جهانی را بهم ریخته و  آنجایی که تمام جبهه عبری- عربی جمع شدند تا کشور و ملت سوریه، یکی از اصلی ترین پشتیبانان جبهه مقاومت را ساقط کنند، جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب به کمک ملت و کشور سوریه شتافت و کشور سوریه را از شر مزدوران تکفیری نجات داد.

جمهوری اسلامی نقشه های استکبار در منطقه را به هم ریخته است
جانشین سپاه اصفهان، یادآور شد: جمهوری اسلامی توانست با مدیریت هوشمندانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و مرجعیت شیعه، توطئه های استکبار و عوامل خود فروخته آن مانند تکفیری ها را در عراق سوریه و کشور‌های منطقه به هم بزند و  برنامه چندین و چند ساله امریکا و اسرائیل را درباره ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه و ساقط کردن حکومت های مردمی خنثی کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند هرکجا حرکتی مردمی اسلامی و ضد آمریکایی باشد جمهوری اسلامی از آن حمایت خواهد کرد گفت: امروز ما به ظرفیتی در منطقه رسیدیم که کشورهای اسلامی و مردم مسلمان منطقه، آماده استقبال از رزمندگان ما هستند و با دل و جان از فرهنگ ایثار، شهادت و رزمندگان ما استقبال می کنند.

سرتیپ دوم پاسدار فدا افزود: ما با تأسی از تجربیات دفاع مقدس و فرهنگ 230 هزار شهید انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را در دل ملت های منطقه تزریق کرده و رشد و نمو دادیم.

جبهه مقاومت در منطقه متشکل از شیعه و سنی شکل گرفته است
این فرمانده نظامی، اظهار کرد: به برکت خون شهدا، جبهه مقاومت و مردم مسلمان منطقه متشکل از شیعه و سنی شکل گرفته است و ایران، یمن، افغانستان، پاکستان، عراق، فلسطین و لبنان جبهه مقاومت را علیه استکبار جهانی در منطقه شکل داده اند.

وی با بیان این مطلب که استکبار جهانی چاره ای ندارد جز اینکه یا تمام سربازان خود را در منطقه به مرز نابودی برساند و یا منطقه را مفتضحانه تخلیه کند، خاطرنشان کرد: ما افتخار می کنیم که شهدا، رزمندگان، بسیجیان، پاسداران و مسئولین ما با حضور در کشورهای منطقه ظرفیتی را ایجاد کردند که، فرهنک ایثار و شهادت و فرهنگ نبرد عاشورایی با پیروی از حرکت امام حسین(ع) در روز عاشورا در منطقه شکل بگیرد.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شادابی و نشاط شما بسیجیان که با وجود همه مشکلات، مشغله و محدودیت‌ها با این انگیزه، حاضر به دفاع از انقلاب هستید ما را دلگرم می کند تا تلاش و سعی خود را برای جذب، آموزش و سازماندهی بسیجیانمان بیشتر کنیم.

سردار فدا گفت: امروز وقتی پیکر مطهر هرکدام از شهدای مدافع حرم که به میهن باز می گردد و در بین مردم تشییع می‌شود خیل درخواست‌ها برای حضور در جبهه ی دفاع از حرم از سوی جوانان دارای خانواده، زن و فرزند و یا نوجوانانی که حتی به سن تکلیف نرسیدند بیشتر می شود و در مراسم های مختلف به مسئولان مراجعه و مشتاق حضور در جبهه مقاومت هستند.

سرتیپ دوم پاسدار فدا، تصریح کرد: همه این گردان ها از گردان های امام حسین(ع)، امام علی(ع) و گردان های بیت المقدس گوش به فرمان رهبر انقلاب(حفظه الله) برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان آمادگی کامل دارند و ما امروز این بالندگی را در نیرو های بسیج مشاهده می کنیم.

مسجدمحوری اولویت برنامه های بسیج است
فدا با اشاره به فرمان حضرت امام(ره) در اوایل انقلاب که مساجد را سنگر خطاب کردند گفت: اولویت برنامه های بسیج را مسجد محور قرار دادیم و امروز منشاء فعالیت های بسیج در دفاع از نظام، انقلاب و ولایت باید حضور و بروزش در مسجد باشد.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، گفت: برخی در دوران گذشته به دنبال این بودند که با سازماندهی برخی اماکن، مساجد را به حاشیه ببرند و امروز ما باید با حضور در مساجد و برنامه‌های مذهبی و برنامه‌های خدمت رسانی در جامعه توسط بسیج و با همکاری هیئت امنا و روحانیت، محور فعالیت ها را در مسجد قرار دهیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.