اصفهان شرق

آخرین وضعیت دخترانی که از پل چمران پایین پریدند/ «نهنگ آبی» همچنان قربانی می‌گیرد

کدخبر: 148470
1396/07/30 در ساعت 11:43

به گزارش اصفهان شرق، کیانوش جهانپور امروز در خصوص آخرین وضعیت دو دختری که روز گذشته از پل چمران سقوط کردند، اظهار داشت: یکی از حادثه‌دیده‌ها در بیمارستان غرضی و دیگری در بیمارستان امین بستری شدند.

وی با بیان این که برخی بیمارستان‌ها زیرمجموعه تأمین اجتماعی بوده و اطلاع‌رسانی دقیق‌تر از سوی این سازمان صورت می‌گیرد، افزود: بنا به اخباری که دریافت کرده‌ایم فرد بستری شده در بیمارستان غرضی شب گذشته فوت کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: خانم دیگری که به بیمارستان امین اعزام شد هنوز در قید حیات بوده و تلاش‌ها برای نجات این شخص ادامه دارد.

جهانپور با اشاره وضعیت وخیم حادثه‌دیده خاطرنشان کرد: این خانم در اثر شدت حادثه دچار شکستگی‌های متعدد در نقاط مختلف بدن شده و هنوز به سطح هشیاری نرسیده است.

در همین خصوص جهانگیر کریمی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان به خبرنگار فارس گفت: دو نوجوانی که روز گذشته از پل چمران به پایین پریدند پیش از اقدام صدای خود را ضبط کرده‌اند.

وی افزود: دو نوجوان در این فایل صوتی از خانواده خود خداحافظی کرده و دلیل اقدام خود را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده‌اند.

 پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیر بسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می‌کند.

انتهای پیام/فارس